تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 5:24
کد خبر : 35921

نگاهی به نمایش «خورشید کاروان» و اجرای ۳۰ ساله‌اش در برنامه «آن»

نگاهی به نمایش «خورشید کاروان» و اجرای ۳۰ ساله‌اش در برنامه «آن»

قسمت نهم برنامه «آن» با نگاهی به نمایش «خورشید کاروان» و اجرای ۳۰ ساله‌اش با حضور مهدی متوسلی، جلیل فرجاد و عبدالرضا کیهانی امروز ۱۲ شهریور روی آنتن شبکه ۲ سیما می‌رود.

به گزارش تیتر داغ؛ مهدی متوسلی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر امشب ۱۲ شهریور مهمان برنامه تلویزیونی «آن» است و در این برنامه درباره چگونگی نگارش نمایشنامه «خورشید کاروان» که با بهره‌گیری از داستان مشهور «دیر راهب» به واقعه پس از عاشورا می‌پردازد، گفت‌وگو می‌کند.

این اثر نمایشی ۳۰ سال است در ایام محرم و صفر روی صحنه می‌رود و در کشورهایی چون انگلیس، هلند، امارات و شهرهای مختلف ایران اجرا شده‌ است.

همچنین نهمین قسمت برنامه «آن» با همراهی و حضور عوامل این اثر از جمله جلیل فرجاد بازیگر و عبدالرضا کیهانی دستیار کارگردان روی آنتن می‌رود.

مؤسسه فرهنگی هنری «فدک» با مدیرعاملی مهدی متوسلی از با سابقه‌ترین گروه‌های تئاتری ایران است و از نمایش‌های بیادماندنی این گروه می‌توان به «خورشید کاروان»، «اذان صبح»، «پنجره فولاد»، «زخم مدینه»، «از خاک تا افلاک»، «سرداران» و اجرای ارکستر «هلال کاروان» اشاره کرد.

برنامه «آن» به تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و اجرای امیرحسین سمیعی کاری از گروه معارف شبکه دو سیما است که شنبه و یکشنبه‌ هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می‌رود و بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۳ بامداد، ۷ صبح و حوالی ۱۵ خواهد بود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.