تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1401 - 18:26
کد خبر : 88198

هتل های ساحلی و رویایی مالزی و تایلند

هتل های ساحلی و رویایی مالزی و تایلند

بی شک سفر کردن راهی فوق ‌العاده برای جذب انرژی مثبت و آشنایی با فرهنگ‌ های جدید و جذاب هر سرزمینی است و اقامت در یک هتل پنج ستاره لوکس و ساحلی می تواند بهترین انتخاب برای فردی باشد که دوست دارد در سفر به مقاصد جذاب حسابی ولخرجی کند و کلی خوش بگذراند. غذاهای

بی شک سفر کردن راهی فوق ‌العاده برای جذب انرژی مثبت و آشنایی با فرهنگ‌ های جدید و جذاب هر سرزمینی است و اقامت در یک هتل پنج ستاره لوکس و ساحلی می تواند بهترین انتخاب برای فردی باشد که دوست دارد در سفر به مقاصد جذاب حسابی ولخرجی کند و کلی خوش بگذراند. غذاهای خوشمزه، امکانات لاکچری و تجربه یک زندگی فوق رویایی در بهترین ‌هتل های دنیا چیزهایی هستند که نمی ‌توان راحت از آنها گذشت! هتل های لاکچری و ساحلی دنیا، تنها برای سوپراستار‌ها یا پولدارها ساخته نشده‌ اند و بلکه همه افراد شانس اقامت در این هتل ها را دارند. امروزه وجود هتل ‌های متنوع ساحلی در سراسر دنیا باعث شده که خیلی راحت بتوانیم اقامتی راحت و متفاوتی را تجربه کنیم. به همین علت آژانس نامی گشت ایرانیان قصد دارد در این مطلب تعدادی از بهترین هتل‌ های ساحلی و رویایی مالزی و تایلند را به شما علاقه مندان معرفی کنید؛ بنابراین اگر دوست دارید با لوکس ‌ترین اقامتگاه های دنیا آشنا شوید، تا انتها با این مطلب همراه باشید.

اقامتی هیجان انگیز در هتل های ساحلی مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا می باشد که یکی از همسایه ها و رقبای تایلند به شمار می رود. گفتنی است که سواحل و جزایر بکر و زیبای جنوب شرقی آسیا تنها به تایلند تعلق ندارد، بلکه مالزی سهم بیشتری از این طبیعت زیبای زمین را به خود اختصاص داده است. جزایر بیشمار و متفاوتی در سواحل شرقی و غربی مالزی می توانید ببینید که همگی در تنوع و زیبایی رقیبی برای جزایر و سواحل تایلند به شمار می روند. علاوه بر این موارد، سواحل مالزی برترین و مشهورترین هتل ها را نیز دارد. تور مالزی تجربه یک سفر تفریحی کامل و پر ماجرا را به مسافران خود هدیه می ‌دهد و بی ‌دلیل نیست که مالزی را ” جواهر آسیا ” می ‌نامند. اگر شما هم به دنبال برنامه ‌ریزی یک سفر رنگارنگ و متنوع در کشوری با آب و هوای خوب، سواحل زیبا، طبیعت و حیات وحش بکر و غذاهای خوشمزه هستید؛ تور مالزی را فراموش نکنید. برای مشاهده لیست قیمت تور مالزی می توانید وارد وبسایت نامی گشت شوید و متنوع ترنی این اقامتگاه ها با مشخصات کامل آنها مشاهده کنید.

در این مطلب وب ‌سایت آژانس مسافرتی و گردشگری نامی گشت قصد داریم شما را با بهترین نمونه از بهترین هتل های رویایی و ساحلی مالزی برای گذراندن تعطیلاتی عاشقانه، آشنا کنیم. هتل های ساحلی همیشه یکی از بهترین مکان‌ ها برای استراحت و کسب آرامش مطلق است و مهمتر تجربه اقامتی لوکس در استراحتگاه‌ های سواحل مالزی می ‌تواند سفری خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند.

 

  • هتل ساحلی مرتیوس پلانگی بیچ Meritus Pelangi Beach لنکاوی مالزی

هتل ساحلی مرتیوس پلانگی بیچ لنکاوی در حاشیه ساحل شنی لنکاوی و در امتداد خیابان Pantai Tengah قرار گرفته و این هتل دارای معماری روستایی و سنتی مالزیایی می باشد. در این هتل ساحلی ۵۱ کلبه یک و دو طبقه وجود دارد که هر کدام از این کلبه ها شبیه کلبه های سنتی مالایی ساخته شده اند. دکوراسیون و تزئینات داخلی این کلبه ها نیز به سبک سنتی مالایی و پر از نقش و نگارهای زیبا می باشد و تمامی این اتاق ها دارای امکانات کامل رفاهی مانند تلویزیون صفحه تخت و ماهواره، تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز می باشند.

 

هتل های ساحلی و رویایی مالزی و تایلند

  • هتل دانا Danna لنکاوی مالزی

هتل ۵ ستاره دانا لنکاوی مالزی در سواحل غربی جزیره لنکاوی است و دارای ۱۲۵ اتاق و سوئیت، ۵ رستوران، کافه و مرکز سلامت و آبگرم می باشد. هتل دانا لنکاوی مالزی مکانی آرامش بخش و هیجان انگیز برای یک تعطیلات به یاد ماندنی است و مکانی مناسب برای زوج های جوانی است که می خواهند ماه عسل خود را در این مکان بگذرانند.

 

  • هتل ساحلی برجایا Berjaya لنکاوی مالزی

هتل ۵ ستاره ساحلی برجایا لنکاوی در ساحل خلیج Burau جزیره لنکاوی قرار دارد و کلبه های ییلاقی هتل در مکانی به وسعت ۷۰ هکتار قرار گرفته اند. این کلبه ها به سبک معماری مالایی ساخته شده اند و دارای تراس بزرگ و اختصاصی، دکوراسیون و تزئینات زیبا و پر نقش و نگار می باشند.

 

هتل های ساحلی و رویایی مالزی و تایلند

  • هتل وستین ریزورت The Westin Resort لنکاوی مالزی

هتل ساحلی وستین ریزورت لنکاوی هتلی لوکس و بسیار جذاب است که هدف اصلی آن ارائه خدمات عالی و فراهم کردن آسایش و راحتی میهمانان، از لحظه ورود تا ترک جزیره می باشد. در اسکله کنار هتل وستین ریزورت لنکاوی می توانید انواع تنقلات، شکلات و نوشیدنی ها را به صورت رایگان سفارش دهید و از شنا کردن و یا استراحت کنار ساحل لذت ببرید.

 

  • هتل سنچری بیچ ریزورت Century Beach Resort لنکاوی مالزی

هتل سنچری بیچ ریزورت لنکاوی در مرکز مکان های تاریخی لنکاوی واقع شده و این هتل زیبا دارای ساحل اختصاصی می باشد. دکوراسیون هتل سنچری بیچ ریزورت لنکاوی ترکیبی از دکوراسیون سنتی و مدرن است و دکور اتاق ها بسیار زیبا و در عین حال آرامش بخش می باشد. فاصله هتل سنچری بیچ ریزورت لنکاوی تا فرودگاه بین المللی لنکاوی با ماشین در حدود ۱۰ دقیقه و از ساحل لنکاوی در حدود ۲۴ دقیقه می باشد.

 

  • هتل آندامان لاکچری کالکشن The Andaman Luxury Collection لنکاوی مالزی

هتل ۵ ستاره آندامان لاکچری کالکشن لنکاوی در میان جنگل های انبوه ۱۰ میلیون ساله و خلیج آرام Datai و صخره های ۸۰۰ ساله مرجانی جزیره لنکاوی قرار گرفته است. میهمانان هتل آندامان لاکچری کالکشن لنکاوی شاهد کیفیت خدمات و تجهیزات عالی این هتل هستند و هتل آندامان لاکچری کالکشن لنکاوی دارای ۱۷۸ اتاق می باشد که دکور این اتاق ها الهام گرفته از فرهنگ مالایی می باشد.

هتل های ساحلی و رویایی مالزی و تایلند

 

بهترین هتل های ساحلی تایلند کدامند؟

با وجود صدها جزیره گرمسیری زیبا، شما هر چیزی را که بخواهید در اقامتگاه های ساحلی تایلند خواهید داشت! هرچند هتل ها در تایلند را می توان در هر محدوده قیمتی پیدا کرد اما برخی از اقامتگاه های ساحلی تایلند وجود داشته که دارای ویژگی های خاصی می باشند. اکثر سواحل و اقامتگاه های لوکس از این دست را می توان در جزایر پوکت و سامویی مشاهده نمود و جالب است که با وجود این همه جزیره و شهر توریستی در تایلند هیچگونه کمبود هتل و اقامتگاهی دیده نمی شود و تنوع هتل در این کشور بسیار بالاست. اگر قصد سفر با تور تایلند دارید و دوست دارید در هتلی ساحلی اقامت داشته باشید در این مطلب با ما همراه باشید چرا که قصد داریم بهترین هتل های ساحلی تایلند را به شما معرفی کنیم. در ضمن برای مشاهده لیست قیمت هتل های تایلند می توانید وارد لینک زیر شوید:

https://www.namigasht.com/tours/thailand

 

  • هتل سری پانوا، پوکت (Sri Panwa Hotel, Phuket)

یکی از معروف ترین جاذبه های تایلند جزیره پوکت است و در حقیقت بزرگ ترین جزیره ی این کشور می باشد که با سواحل زیبا شناخته می شود و استراحتگاهی مهم برای تعطیلات در سرتاسر تایلند و آسیا به شمار می رود. هتل ۵ ستاره سری پانوا در این جزیره واقع شده است و معمار این هتل بسیار حرفه ای بوده و از زاویه های مختلف در به دست آوردن چشم انداز هایی زیبا کمک گرفته است.

هتل های ساحلی و رویایی مالزی و تایلند

 

  • هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی (W Retreat Koh Samui)

هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی یک هتل پنج ستاره لوکس است که در شهر کا ساموئی واقع شده است و تنها ۹ مایل تا ساحل اختصاصی هتل فاصله وجود دارد و ۷۴ ویلای خصوصی با امکانات استخر و فضای خصوصی در اختیار گردشگران قرار دارد که همگی به امکانات روز و مدرن دنیا مجهز می باشند.

 

  • هتل رایاوادی ریزورت، ساحل ریلای (Rayavadee Resort, Railay)

هتل ۵ ستاره‌ ی رایاوادی ریزورت در کنار ساحل دریای آندامان در پارک ملی کائو پانوم پنچا (Khao Phanom Bencha National Park) قرار گرفته است. رایاوادی ریزورت دارای کلبه های کوچک برای مهمان ها است و لوکیشن بی نظیر و فوق العاده چشمنواز این اقامتگاه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری تایلند به شمار می رود.

هتل های ساحلی و رویایی مالزی و تایلند

 

  • هتل سیکس سنسس یاو نوی (Six Senses Yao Noi)

هتل پنج ستاره لوکس سیکس سنسس یاو نوی در جزیره ای کوچک در خلیج زیبای پهانگ نگا (Phang Nga Bay) قرار گرفته است و به چشم انداز های فوق العاده زیبای ستون های سنگی با ساختار آهکی که در کنار خلیج صخره های شگفت انگیزی خلق کرده اند، شهرت دارد. این هتل بهترین و خاص ترین امکانات رفاهی لوکس را در اختیار میهمان ها قرار می دهد.

 

البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس خارجی نامی گشت هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی این مجموعه مسافرتی، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای لوکس داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.