تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 12:36
کد خبر : 18722

پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز

پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز

رئیس پلیس پایتخت گفت: اولویت اصلی پلیس پایتخت در ایام نوروز پیشگیری از سرقت منزل است.

به گزارش تیتر داغ؛  سردار رحیمی  رئیس پلیس پایتخت در جلسه قرارگاه نورورزی امام علی (ع) با اشاره به اینکه اولویت اصلی پلیس پایتخت در ایام نوروز پیشگیری از سرقت منزل است، اظهار کرد: همه افتخار ما این است که خدمتگزار مردم گرانقدرمان هستیم و خدا را سپاسگزاریم که در سال ۹۹ همه توان و تلاش خود را در راه خدمت صادقانه به مردم که رضایت خداوند متعال در آن است گذاشته ایم.

او با اشاره به اینکه سال ۹۹ با همه سختی‌ها و مشکلات خود از جمله شیوع ویروس منحوس کرونا سپری شد، عنوان داشت: پلیس در ایام نوروز آماده باش صد درصد است و همه توان و امکانات خودرا بکار خواهد برد تا خللی به امنیت و آرامش مردم گرانقدرمان وارد نشود.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه در ایام نوروز همه پلیس‌های تخصصی تلاش خواهند کرد تا مردم تعطیلات خوبی را داشته باشند، گفت: دراین ایام علاوه بر خدمت بی وقفه به مردم، اولویت اصلی ما پیشگیری از سرقت منزل است.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی ایستگاه‌های نوروزی پلیس در سطح پایتخت، بیان کرد: مردم عزیز ما اطمینان داشته باشند که پلیس در خدمتگزاری به آنان لحظه‌ای تعلل نخواهد کرد و همه تلاش خود را بکار خواهد بست تا شهروندان گرانقدر پایتخت لحظات خوشی را در تعطیلات نوروزی سپری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.