تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 11:04
کد خبر : 29321

چاپ با کیفیت با طرح دلخواه روی لیوان

چاپ با کیفیت با طرح دلخواه روی لیوان

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ روی لیوان،چاپ تیشرت عکسچاپ و طرح لیوان حرارتی آشنا کنیم. چاپ روی لیوان حرارتی طرح ولنتاین روز ولنتاین یا روز

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ روی لیوان،چاپ تیشرت عکسچاپ و طرح لیوان حرارتی آشنا کنیم.

چاپ روی لیوان حرارتی طرح ولنتاین

روز ولنتاین یا روز عشق یکی از بهترین زمان ها برای سورپرایز مخاطب خاص شما است و انتخاب کادوی جذاب و مورد پسند از اهمیت بالایی برخوردار است. لیوان حرارتی یا لیوان جادویی یکی از بهترین گزینه های برای کادو می باشد.  بدنه این محصول جایگاه بسیار خوبی برای چاپ تصاویراست و امروزه با درج تصاویر مناسبتی روی آن عزیزان خود را سورپرایز می کنند.چاپ لیوان حرارتی بصورت سابلیمیشن می باشد و طرح دلخواه مشتریان با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا درج می شود. نکته قابل توجه اینکه سطح روی این محصول با جوهر مخصوص و حساس به دما پوشیده می شود و زمانی که لیوان در دمای معمولی اتاق قرار میگیرد کاملا مشکلی است ولی هنگامی که در آن مایع داغی ریخته می شود طرح روی آن از پایین به بالا نمایان می شود.

 

تنوع طرح ماگ حرارتی چگونه است؟

ماگ حرارتی به دلیل محبوبیت بالا در طرح های متنوعی تولید و عرضه می شود و از منتخب ترین مدل آن می توان به مال جنس چینی و استیل اشاره کرد.جنس استیل گرمای بیشتری در خود حفظ می کند و این باعث می شود که تصویر روی ماگ مدت زمان بیشتری نمایان شود.لیوان حرارتی عکس دار یا لیوان جادویی نوعی لیوان است که به سبب حرارتی بودن و ویژگی های دیگر محبوبیت بسیار بالایی دارد. این مدل کالا دارای تنوع بالایی است و بطور خلاصه می توان به :

  •  لیوان حراراتی دسته دار
  •  لیوان حرارتی قاشق دار در فرم های مختلف
  •  لیوان حرارتی اکلیلی
  •  لیوان حرارتی داخل رنگی
  •  لیوان حرارتی شیشه ای مات
  •  و… اشاره کرد.

 

طرح لیوان حرارتی

طرح لیوان حرارتی یکی از گزینه هایی  است که شما می توانید تصویر دلخواه خود را بر روی بدنه آن چاپ کنید. این محصول در فرم ها و جنس های مختلفی اعم از: سرامیکی ،استیل تولید می شود و هر کدام از این موارد  سایز های مختلفی دارند. چاپ لیوان عکسچاپ بصورت سفارشی انجام می شود و منظور از سفارشی این است که طرح مورد نظر به انتخاب مشتری روی لیوان درج می شود.از شما دعوت می شود جهت چاپ طرح دلخواه  بر روی لیوان ،بشقاب، کوسن، ماگ، تیشرت، و… به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.