تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 16:36
کد خبر : 31913

چهار گوشی میان رده برای عکاسی

چهار گوشی میان رده برای عکاسی

خیلی از افراد دوست دارند که از گوشی موبایل خودشان برای عکاسی استفاده کند درواقع یکی از بیشترین کاربردهایی که افراد مختلف از گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند به کار گرفتن از دوربین موبایلشان می‌باشد به‌همین دلیل در زمان خرید به کیفیت دوربین موبایل اهمیت زیادی می‌دهند اگر شما علاقه زیادی دارید که موبایلتون دوربین خوبی داشته

خیلی از افراد دوست دارند که از گوشی موبایل خودشان برای عکاسی استفاده کند درواقع یکی از بیشترین کاربردهایی که افراد مختلف از گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند به کار گرفتن از دوربین موبایلشان می‌باشد به‌همین دلیل در زمان خرید به کیفیت دوربین موبایل اهمیت زیادی می‌دهند اگر شما علاقه زیادی دارید که موبایلتون دوربین خوبی داشته باشد باید به سراغ پرچم‌دار ها بروید اما در بین میان رده‌ها هم یک سری گوشی‌هایی هستند که برای عکاسی و تصویربرداری بهترین‌ها به شمار می‌روند یعنی شما می‌توانید با استفاده از همین موبایل‌ها عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید در ادامه قصد داریم چند گوشی میان رده برای عکاسی به شما معرفی کنیم که با استفاده از قیمت مناسب می‌توانید آن‌ها را تهیه نمایید.

 

پوکو X3 شیائومی

پوکو X3 شیائومی گوشی محصول فوق‌العاده از کمپانی شیائونی است که شما می‌توانید با استفاده کردن از آن به قابلیت‌های تصویربرداری فوق‌العاده‌اش پی ببرید. درواقع پوکو X3 بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی برای عکاسی و فیلم‌برداری از دوربین اصلی آن شصت و چهار مگا پیکسل است که کارکرد خوبی در عکس ها با جزئیات دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن رنگ‌های شاداب و زنده را هم ثبت کنید.

دوربین اولتراواید آن سیزده مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم دویست مگاپیکسل است. اما نکته‌ای که در مورد این گوشی وجود دارد این است که در آن لرزش گیر اپتیکال استفاده نشده‌ است و فعال کردن حالت شب هم فقط روی دوربین واید امکان‌پذیر می‌باشد.

یعنی شما تصویربرداری در طول روز را می‌توانید خوب انجام دهید اما در کیفیت تصویربرداری در شب‌ها ممکن است تا حدودی افت وجود داشته باشد از این‌ رو شما می‌توانید با بودجه‌ای مناسبی که دارید این گوشی را تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی A22

چهار گوشی میان رده برای عکاسی

گوشی بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم که تصویربرداری خوبی در بین میان رده‌ها دارد یکی از مدلهای گوشی سامسونگ است که مدل گلکسی A22 میباشد.

این محصول بر خلاف سایر گوشی‌های اقتصادی دارای لرزش گیر اپتیکال می‌باشد و در روشنایی کافی عکس را با جزئیات و رنگ‌های خوب ثبت می‌کند وضوح تصویر ۱۰۸۰ مگا پیکسلی دارد و همین‌طور دوربین اصلی آن قابلیت فعال شدن در حالت شب را هم دارد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکته‌ای که درمورد این محصول وجود دارد و شما باید آن را بدانید این است که نمایشگر نسبتاً خوبی دارد که شما می‌توانید عکس‌ها را با کیفیت بالا مشاهده کنید و ماژول دوربین آن برآمده‌است که در پشت پنل قرار گرفته و دارای چهار دوربین می‌باشد. فلش پایینی آن برای برآمدگی دوربین روی بدنه هست اما هم‌رنگ بودن ماژول دوربین و پنل آن باعث شده تا طراحی آن زیبا باشد.

از طرفی این دوربین دارای عمق‌سنج و ماکرو اتکا می‌باشد. دوربین اصلی آن دارای حسگر ۴۸ مگا پیکسلی است و لنز دوربین اصلیش همان‌طور که گفته شد لرزش گیر اپتیکال دارد که برای یک گوشی اقتصادی گزینه بسیار مناسبی است و دوربین اولترا واید آن حسگر ۸ دارد

 

سامسونگ گلکسی A52

چهار گوشی میان رده برای عکاسی

محصول فوق‌ العاده‌ی دیگر که به شما قیمت مناسب اما عکس با کیفیت خوب می‌دهد؛ سامسونگ گلکسی آ پنجاه و دو است. این گوشی با توجه به کیفیت و قابلیتی که دارد یکی از محصولات مناسب به شمار رفته که می‌توانید از دوربین آن استفاده کنید. در مورد دوربین‌های آن باید بگوییم که در حال حاضر هم کیفیت دوربین اصلی و هم کیفیت دوربین سلفی برای افراد دارای اهمیت زیادی می‌باشد. این گوشی دوربین اصلی‌اش تصاویری با شانزده مگاپیکسل در اختیار شما قرار می‌دهد و عکس‌های واید و اولتراواید آن‌هم در تاریکی کیفیت نسبتاً خوبی دارد اما در دوربین اولتراواید آن به صورت خودکار لرزش گیر ندارد اما در روشنایی روز می‌تواند تصاویر را بدون لرزش ثبت کند.

کارکرد دوربین ماکرو آن‌هم در زمانی‌که نور کافی باشد مناسب بوده و عکس‌های سلفی جذاب می‌گیرد. همه دوربین‌های پشتی و سلفی آن قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت بالا و FK را داشتند و همین‌طور جزئیات زیاد و رنگ‌های متنوعی را جذب می‌کند و در تصاویر به نمایش می‌گذارد درمورد دوربین اصلی این محصول سامسونگ هم می‌توانیم بگوییم که ۶۴ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و لرزش گیر اپتیکال است.

 

سامسونگ گلکسی S20 FE

این گوشی شاید نسبت‌به میان رده‌ها کمی گران‌قیمت‌تر باشد اما خرید آن بسیار فوق‌العاده برای کسانی است که علاقه به عکاسی با موبایل دارند. سامسونگ گلکسی S20 FE دارای دوربین‌های واید و اولترا واید ۱۲ مگا پیکسلی، دوربین تله فوتوی ۸ مگا پیکسلی با بزرگ‌نمایی سه‌برابر و دوربین سلفی ۳۲ مگا پیکسلی است. این محصول اگرچه در زمینه عکاسی در طول روز و طول شب می‌تواند به نیازهای هر کسی که علاقه به تصویربرداری دارد پاسخ دهد؛ چراکه دوربین تله فوتوی ۸ مگا پیکسلی داشته و می‌تواند تا بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری را هم انجام دهد. تراشه‌هایی که درون استفاده شده‌ است نسبت به تراشه‌هایی که در گوشه های دیگر سامسونگ مثل گلکسی A 52 استفاده‌شده کارکرد بیشتری دارد. عکس‌هایی که این دوربین ثبت می‌کند مملو از جزئیات و همین‌طور تضاد بالا می‌باشند، رنگ‌هایی که در تصاویر آن وجود دارند تا حد زیادی واقع‌گرایانه بوده و گستره دینامیکی خوبی هم دارند. دوربین آن در روشنایی ازنظر رنگ و گستره‌ی دینامیکی خیلی نزدیک به دوربین اصلی می‌باشد و تلاش نرم‌افزاری دوربین هم باعث شده‌ است تا امواج از گوشه عکس‌ها حذف شود، نکته دیگری که در مورد عکاسی با این گوشی وجود دارد حالت شبه آن می‌باشد که روی دوربین اصلی وابسته به شرایط نور محیطی است که تقریباً ده ثانیه طول می‌کشد تا انجام شود. نکته دیگری هم که در مورد آن وجود داشته تفکیک مصنوعی نور رنگ‌ها است که این دوربین به‌خوبی انجام می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.