تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 7:49
کد خبر : 11225

کارمزد انتقال اتریوم و اطلاعات مربوط به این پلتفرم

کارمزد انتقال اتریوم و اطلاعات مربوط به این پلتفرم

کارمزد انتقال اتریوم و اطلاعات مربوط به این پلتفرم موضوعی است که قصد داریم امروز به بررسی آن بپردازیم. همانطور که مشخص است، سیستم اقتصاد جهان در حال تغییر و حرکت به سوی سبکی جدید است. وجود ارزهای دیجیتال توانسته عملکرد و همچنین امنیت اطلاعات مربوط به تراکنش‌های کاربران و سرمایه گذاران را به میزان

کارمزد انتقال اتریوم و اطلاعات مربوط به این پلتفرم موضوعی است که قصد داریم امروز به بررسی آن بپردازیم. همانطور که مشخص است، سیستم اقتصاد جهان در حال تغییر و حرکت به سوی سبکی جدید است. وجود ارزهای دیجیتال توانسته عملکرد و همچنین امنیت اطلاعات مربوط به تراکنش‌های کاربران و سرمایه گذاران را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد.

در این زمینه، ارزهای دیجیتال بسیار زیادی در سال‌های گذشته به وجود آمده که هر کدام ویژگی و عملکرد خاص خود را دارد اما موضوع جالب توجه این است که افراد دیگر مانند گذشته نیازی به اتلاف وقت و استرس برای داشتن سرمایه گذاری امن ندارند. اتریوم جزو آن دسته از ساختارهای موجود در سیستم ارز دیجیتال است که با حضور خود توانسته موفقیت و دسترسی‌های بسیار زیادی را برای کاربران به دست آورد.

به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم تا اطلاعات کلی درباره ارز دیجیتال اتریوم و همچنین عملکرد آن در دنیای اقتصاد نوین را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین اطلاعاتی مانند کارمزد انتقال اتریوم، فرایند خرید و فروش و . . . را قصد داریم به آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

اتریوم؛ دومین ارز دیجیتال پرکاربرد

جالب است که بدانید اتریوم دومین ارز دیجیتال پرکاربرد در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته شده است. عملکرد و سیستم اجرایی بسیار قوی که برای این پلتفرم وجود دارد، باعث شده تا اتریوم به عنوان دومین رمز ارز پرطرفدار در دنیای ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاران و کاربران فعال در این زمینه معرفی شود. به طور کل اتریوم به واسطه عملکرد گسترده و متفاوت خود توانسته مورد توجه بسیاری از کاربران و سرمایه گذاران در زمینه ارزهای دیجیتال قرار گیرد.

در واقع اتریوم نوعی پلتفرم آزاد مبتنی بر بلاک چین است؛ مشخصه‌ای که به نوبه خود شباهت این رمز ارز با ارز دیجیتال معروف و پرکاربردی مانند بیت کوین را نشان می‌دهد. می‌توان اتریوم را به عنوان یک پلتفرم آزاد مبتنی بر بلاک چین و در عین حال یک رمز ارز نیز معرفی و تقسیم بندی کرد.

عملکرد گسترده و در عین حال جالب توجه این ارز دیجیتال باعث شد تا استقبال از آن به حدی باشد که اتریوم را به عنوان دومین رمز ارز فعال در دنیای کریپتوکارنسی به همگان معرفی کنند. سرعت انتقال و در عین حال انجام چندین تراکنش در زمانی کوتاه، یکی دیگر از ویژگی‌های اتریوم به حساب می‌آید. بلاک چین مبتنی بر پرداخت جهانی همتا به همتا از دیگر مواردی است که این ارز دیجیتال را نسبت به سایر نمونه‌های مشابه خود جلو انداخته است.

عملکرد و فعالیت اتریوم به حدی گسترده بود که این ارز دیجیتال توانست در سال ۲۰۱۷ از نظر قیمت و میزان تراکنش بسیار نزدیک به بیت کوین قرار بگیرد. بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که اتریوم این پتانسیل را دارد که بتواند از بیت کوین نیز در جدول برترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار عبور کند. عامل و مشخصه‌ای که به نوبه خود دور از دسترس نیست.

آیا سرمایه گذاری در اتریوم انتخابی صحیح است؟

بسیاری از کارشناسان و سرمایه‌ گذاران ارشد در زمینه خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال بر این باورند اتریوم می‌تواند به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در آینده باشد.

اگر نگاهی به نمودار قیمتی این ارز دیجیتال بیندازید، به این نتیجه می‌رسیم که بازه قیمتی این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۷ میلادی تا به امروز افزایشی ۱۰۰۰۰ درصدی را تجربه کرده است. در سال ۲۰۱۷ میلادی ارزش هر اتریوم در بازار معادل یک دلار بود.

پس از رونق ارزهای دیجیتال در بازار از ابتدای سال ۲۰۱۷ ، این ارز دیجیتال قیمتی ۱۰۰ دلاری را تجربه کرد. این به این معنی است اگر یک دلار در سال ۲۰۱۷ بر روی اتریوم سرمایه گذاری می‌کردید، در آخر همان سال شما ۱۰۰ دلار می‌توانستید سرمایه داشته باشید. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از صرافی‌های برتر در ایران و خارج از کشور اشتیاق خود نسبت به خرید و فروش اتریوم را نشان دهند.

از این صرافی‌ها می‌توان به صرافی دیجی اکسچنج اشاره کرد. صرافی که به نوبه خود به لطف عملکرد و فعالیت گسترده و در عین حال کاربردی خود توانسته همیشه رضایت کاربران را به خود جلب کند. نکته‌ای که درباره صرافی دیجی اکسچنج وجود دارد این است که شما می‌توانید کارمزد انتقال اتریوم کمتری را نسبت به سایر صرافی‌های موجود در بازار پرداخت کنید.

کارمزد انتقال اتریوم چیست؟

به طور کل برای اتریوم و اکثر ارزهای دیجیتال پرطرفدار مانند بیت کوین، استخراج کنندگان و صرافی‌های مسئول هزینه‌ای جزیی برای این موضوع دریافت می‌کنند. به همین دلیل صرافی دیجی اکسچنج نیز هزینه‌ای اندک از خرید یا فروش اتریوم را تحت عنوان کارمزد انتقال اتریوم از فروشنده یا خریدار دریافت می‌کند.

معمولا بسته به میزان ارزش اتریومی که شما قصد خرید یا فروش آن را دارید باید به صرافی و یا استخراج کنندگان هزینه‌ای تحت عنوان کارمزد انتقال اتریوم به آن‌ها پرداخت کنید. هرچه میزان ارزش مبادلات شما افزایش پیدا کند، کارمزد انتقال اتریوم نیز افزایش پیدا می‌کند. این کارمزد به حدی نیست که به میزان سود شما آسیب زیادی وارد کند. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که کارمزد انتقال اتریوم برای سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین نیز وجود دارد.

هر صرافی و سیستم مجازی ارزهای دیجیتال هزینه‌ای متفاوت نسبت به سایر رقبای خود دریافت می‌کند. اگر علاقه مند به پرداخت هزینه‌ای کمتر و انجام فرایند سریعتری دارید، ما به شما صرافی دیجی اکسچنج را پیشنهاد می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر درباره کارمزد انتقال اتریوم می‌توانید با سایت ما در تماس باشید.

جمع بندی

کارمزد انتقال اتریوم و اطلاعات کلی درباره این ارز دیجیتال از موضوعاتی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. اگر علاقه مند به سرمایه گذاری یا خرید و فروش اتریوم با کارمزد انتقال پایین هستید، ما به شما صرافی دیجی اکسپنج را پیشنهاد می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.