تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 12:03
کد خبر : 103670

والیبال قهرمانی آسیا - ارومیه

کار راحت شاگردان عطایی برابر پاکستان/ سامورایی‌ها خوش‌شانس هستند

کار راحت شاگردان عطایی برابر پاکستان/ سامورایی‌ها خوش‌شانس هستند

تیم ملی والیبال ایران در مرحله حذفی مسابقات قهرمانی آسیا کار راحتی مقابل پاکستان دارد اما برای رسیدن به فینال کار سخت تری نسبت به ژاپن پیش رو دارد.

به گزارش تیتر داغ؛ مرحله حذفی مسابقات قهرمانی آسیا به میزبان ارومیه از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف تیم پاکستان می‌رود. شاگردان عطایی در مرحله گروهی مسابقات با عبور از تیم‌های عراق و هنگ‌کنگ به عنوان تیم صدرنشین صعود کردند. تیم پاکستان هم با یک پیروزی مقابل بنگلادش و یک باخت مقابل کره جنوبی به عنوان تیم دوم صعود کرد.

باتوجه به اینکه تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌ها نتیجه‌‎‌ای دور از انتظارکسب کرد در مسابقات پیش رو عطایی و شاگردانش در تلاش هستند تا ناکامی در لیگ ملت‌ها را جبران کنند و به نظر می‌رسد تیم ایران کار راحتی مقابل پاکستان خواهد داشت.

اصلی‌ترین رقیب تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات ژاپن است که به عنوان تیم اول به مرحله حذفی صعود کرد. سامورایی‌ها به یکی از مدعیان والیبال در قاره کهن تبدیل شده‌اند و شگفتی‌سازی لیگ ملت‌ها هم لقب گرفتند. این تیم آسیایی برای اولین بار توانست به مدال برنز لیگ ملت‌ها برسد و حالا به عنوان یک حریف سرسخت برای ایران محسوب می‌شود.

البته ایران برای رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا کار سخت‌تری نسبت به ژاپن پیش رو دارد. در مرحله نیمه نهایی حریف ایران یکی از ۴ تیم کره جنوبی، اندونزی، چین و هند خواهد بود. در مرحله اول حذفی تیم والیبال کره جنوبی مقابل اندونزی به میدان می‌رود و چین و هند هم رودرروی هم قرار خواهند گرفت. برنده این ۲ بازی با هم بازی خواهند کرد و تیم پیروز حریف ایران در مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

تیم ژاپن در اولین مرحله حذفی باید به مصاف بحرین برود و به نظر می‌رسد سامورایی کار راحتی مقابل این تیم دارند و برنده میدان خواهند شد. پس از آن تیم ژاپن باید به مصاف یکی از چهار تیم قطر، تایلند، چین‌تایپه و عراق برود که با توجه به سطح والیبال ژاپن این تیم به راحتی با عبور از حریف خود به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا برسد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.