تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 5:39
کد خبر : 25023

کشف ۹۵ درصدی جرایم سایبری در استان گیلان

کشف ۹۵ درصدی جرایم سایبری در استان گیلان

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۹۵ درصدی جرایم سایبری در استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد رشد ۲۳ درصدی مقابله با جرایم سایبری در گیلان بوده ایم.

به گزارش تیتر داغ: سردار عزیزالله ملکی صبح شنبه در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون از ۱۰۱ هزار واحد صنفی در سراسر استان گیلان بازدید شده است، اظهار کرد: دو هزار واحد صنفی متخلف نیز پلمب شوند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از ۱۴۲ هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی در سطح استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون شدند و از ورود ۵۴ هزار دستگاه خودور با پلاک غیربومی ممانعت شد.

وی به افزایش ۱۹ درصدی کشف سلاح غیرمجاز در استان اشاره و تصریح کرد: افزایش ۲۳ درصدی مقابله با جرایم سایبری و اجرای ۳۵۷ طرح بازسازی از نقاط آلوده در استان از جمله اقدامات نیروی انتظامی استان است.

سردار ملکی با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در استان گیلان، بیان کرد: میزان سرقت به عنف نیز ۲۹ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین در ادامه به کشف ۹۵ درصدی جرایم سایبری در استان گیلان اشاره کرد و افزود: مصالحه بیش از پنج هزار پرونده قضائی در کلانتری‌ها و کسب رتبه اول ارسال الکترونیک پرونده‌های قضائی در کشور نیز از دیگر اقدامات این مجموعه در سال جدید است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه بیش از ۶۳ هزار متر بنا شامل ۱۶ کلانتری در استان در حال احداث است، گفت: گیلان جز استان‌های آرام کشور محسوب می‌شود که این موضوع مرهون تلاش‌ها و اقدامات پرسنل نیروی انتظامی گیلان است.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان گیلان، حدود ۳۴ واحد مسکونی در حال ساخت است، تصریح کرد: این واحدها ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تکمیل آنها موجب رفع مشکل در بحث نیروی کیفی در نقاط دوردست استان می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.