تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 10:33
کد خبر : 111061

هفته چهاردهم فصل بیست و سوم؛

کپی برداری عنایتی از روی دست خطیبی/ ۴ بازی بدون برد

کپی برداری عنایتی از روی دست خطیبی/ ۴ بازی بدون برد

تیم فوتبال پیکان در ۴ بازی ابتدایی تحت هدایت دو سرمربی در فصل بیست و سوم، نتایج مشابهی داشته است.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم فوتبال پیکان تهران روز گذشته یکشنبه ۳ دی در ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) میزبان فولاد خوزستان بود و با اینکه موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی داشت اما در پایان دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند تا پیکان در چهارمین حضور رضا عنایتی روی نیمکت این تیم به سومین تساوی خود تحت هدایت این مربی دست یابد.

پیکانی‌ها که فصل را با هدایت رسول خطیبی آغاز کرده بودند، مدیران این باشگاه در پایان هفته دهم و به دلیل عدم رضایت از نتایج به دست آمده با خطیبی قطع همکاری و عنایتی را جایگزین او کردند. نکته جالب در هر ۴ دیدار ابتدایی این دو مربی در پیکان این است که هیچکدام از آنها موفق به پیروزی در مقابل حریفان نشدند و آمار مشابه ۳ تساوی و یک شکست را از خود به جای گذاشته‌اند.

پیکان در ابتدای فصل بیست و سوم و تا پایان هفته چهارم مقابل تیم‌های نساجی، گل گهر و صنعت نفت به تساوی رسید و در مقابل سپاهان شکست خورد؛ حال این تیم از هفته یازدهم تا پایان چهاردهم مقابل تیم‌های آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور و فولاد قرار گرفته که تنها در بازی با تراکتور شکست خورده و در ۳ دیدار دیگر با نتیجه تساوی از زمین بازی خارج شده است. این آمار نشان می‌دهد که خطیبی و عنایتی در ۴ بازی نخست خود نتایج مشابهی را با پیکان به دست آورده‌اند.

تیم پیکان در هفته پانزدهم روز شنبه ۹ دی از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران خواهد بود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.