تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 16:05
کد خبر : 113875

۶۸۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند

۶۸۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته در محورهای مختلف بیش از ۶۸۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

به گزارش تیتر داغ؛ وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای مسلح روسیه در محور دونتسک ۲ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند و در این درگیری‌های نزدیک به ۲۹۰ نظامی اوکراینی کشته شد.

آن‌گونه که در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده همچنین در محورهای کوپیانسک و کراسنولیمانسک، ارتش روسیه دو حمله نیروهای مسلح اوکراین دفع کرده و و بیش از ۳۹۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

بنابر گزارش وزارت دفاع روسیه، یگان موشکی ارتش این کشور نیز در حملاتی دقیق یک انبار مهمات هواپیمایی اوکراین را هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه ساعاتی پیش نیز اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور یکشنبه شب ۴ پهپاد اوکراینی را بر فراز استان بریانسک سرنگون کرد.

وزارت دفاع روسیه دیروز یکشنبه نیز درباره تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد که نزدیک به ۷۲۰ سرباز اوکراینی در عملیات نیروهای ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته کشته شدند.

در این بیانیه آمده است که در محور جنوبی دونتسک، محل تمرکز نیروهای اوکراینی بمباران شد؛ حدود ۱۱۵ سرباز اوکراینی کشته شدند و دو خودروی زرهی، سه خودرو و توپخانه نیز منهدم شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که «در محور زاپروژیا نیز تجمعات نیروهای اوکراینی بمباران شد که حدود ۴۵ سرباز اوکراینی کشته شدند و دو خودرو، یک توپ و یک راکت انداز نیز منهدم شد. در محور خرسون، نیروهای روسی تجمعات نیروهای اوکراینی را بمباران کردند که منجر به کشته شدن حدود ۳۰ سرباز اوکراینی و انهدام ۳ خودرو و توپخانه شد.

طبق آنچه در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است سامانه‌های پدافند هوایی ارتش روسیه همچنین ۹۷ پهپاد اوکراینی را در مناطق مختلف جمهوری خلق لوهانسک و مناطق خارکف و زاپروژیا سرنگون کردند.

منبع: اسپوتنیک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.