تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 7:48
کد خبر : 90134

استارت لژیونرهای فوتسال ایران در نزدیکی‌های طارمی و پورتو

استارت لژیونرهای فوتسال ایران در نزدیکی‌های طارمی و پورتو

تیم فوتسال پالما اسپانیا با بازیکنان ایرانی خود از فردا کارش را در مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا آغاز می‌کند و در کشور بلژیک به میدان می‌رود.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم فوتسال پالما که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ فوتسال اسپانیا شد، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا است. پالما در گروه A این رقابت‌ها و در مرحله اصلی، در کنار غیرت قزاقستان، اسپورتینگ پاریس و اسپورتینگ اندرلخت بلژیک قرار دارد.

مسابقات این گروه به صورت متمرکز به میزبانی بروکسل در بلژیک برگزار می‌شود و تیم پالما روز گذشته عازم این شهر شد. این نخستین بار است که پالما حضور در این سطح از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو لژیونر ایرانی هم در تیم پالما هستند و این باشگاه را در سفر به بروکسل همراهی می‌کنند.

بازی‌های پالما از عصر فردا (چهارشنبه) با دیدار مقابل اسپورتینگ پاریس در شرایطی آغاز می‌شود که این تیم در لیگ اسپانیا عملکرد قابل توجهی داشته است. پالما تا هفته ششم لیگ اسپانیا با ۱۳ امتیاز، بعد از بارسلونای ۱۵ امتیازی در رده دوم قرار دارد.

استارت لژیونرهای فوتسال ایران در نزدیکی‌های طارمی و پورتو
طیبی و اولادقباد در سفر به بلژیک

طیبی که این فصل برای پالما چهار گل به ثمر رسانده است، پیش از این تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال را دارد و جزو یکی از بازیکنان باتجربه پالما محسوب می‌شود. اولادقباد اما همانند پالما برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان حضور می‌یابد و به دنبال نشان دادن توانایی‌های خود در این سطح از مسابقات است.

کمی آنطرفتر از بروکسل و در شهر بروژ، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هم برای تیم پورتو پرتغال به میدان می‌رود.

پورتو در پنجمین بازی مرحله گروهی خود فردا میهمان تیم کلاب بروژ است و یاران طارمی در اندیشه جبران شکست سنگین بازی رفت و محکم کردن جایگاه خود در جدول گروه B لیگ قهرمانان هستند.

در این گروه کلاب بروژ با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و پورتو، اتلتیکو مادرید و بایر لورکوزن به ترتیب با ۶، ۴ و ۳ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.