تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 6:15
کد خبر : 94964

بازداشت یک آمریکایی به اتهام حمل بمب در فرودگاه «پنسیلوانیا»

بازداشت یک آمریکایی به اتهام حمل بمب در فرودگاه «پنسیلوانیا»

پلیس آمریکا یک شهروند این کشور را به اتهام حمل لوازم ساخت بمب در چمدان مسافرتی در فرودگاه «لی های ولی» پنسیلوانیا بازداشت کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ مقامات آمریکایی مردی را پس از کشف یک وسیله انفجاری که در کیفش پنهان کرده بود، در حالی که قصد داشت با یک پرواز داخلی از پنسیلوانیا به فلوریدا سفر کند، دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، آژانس ایمنی فرودگاه آمریکا (TEA) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در فرودگاه بین‌المللی «لی های ولی» در شرق این کشور، یک بسته مشکوک را در بازرسی معمول از چمدان‌های چک شده کشف کرده است.

این خبر در حالی است که طبق سند قضائی منتشر شده توسط وب سایت «اکسیوس»، پلیس فدرال آمریکا FBI پس از آغاز تحقیقات فوری درباره محتویات چمدان مشکوک، تأیید کرد بسته دایره‌ای شکلِ کشف شده در واقع یک بسته انفجاری حاوی پودر از نوع مورد استفاده در ساخت مواد آتش بازی بوده است.

سند صادر شده توسط FBI می‌افزاید که در این کیسه یک بطری حاوی گاز بوتان (گاز خانگی)، یک فندک و یک لوله با بقایای پودر سفید داخل آن وجود داشت.

به گفته پلیس فدرال آمریکا، شخص مظنون به نام «مارک ماولی» که می‌خواست به اورلاندو در ایالت فلوریدا پرواز کند، شناسایی شد. وی به محض شنیدن صدای بلندگوهای فرودگاه برای مراجعه به اداره حراست به سرعت از فرودگاه خارج شد، اما چند ساعت پس از خروج از فرودگاه توسط پلیس بازداشت شد.

منبع؛ المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.