تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 5:27
کد خبر : 30729

بازدید معاون سیما از پشت صحنه «نجلا۲» و «حکم رشد»

بازدید معاون سیما از پشت صحنه «نجلا۲» و «حکم رشد»

معاون سیما سازمان صدا و سیما با حضور در پشت صحنه سریال های «نجلا ۲» و «حکم رشد» با دست اندرکاران تولید و ساخت این دو مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ حمید شاه آبادی معاون سیما همزمان با اخرین روز تصویربرداری سریال «نجلا ۲» در تهران، به بوستان ولایت رفت و با بازیگران و عوامل سختکوش سریال در حال پخش شبکه سه گفتگو کرد و به ایشان خداقوت گفت.

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان با ارائه گزارشی از مراحل ساخت این سریال و جزییات اتمام کار به معاون سیما گفت: همراه با گروه تصویربرداری برای ضبط سکانس های پایانی سریال به بندرانزلی خواهیم رفت.

شاه آبادی همچنین در تماس تلفنی با سعید سعدی تهیه کننده که همراه با گروهی دیگر در پادگان نوژه در همدان در حال ضبط سکانس هایی از سریال هستند گفتگو و در جریان تلاششان نیز قرار گرفت.

در این بازدید که مسعود کریمی سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما معاون سیما را همراهی می کردند، سکانسی در حضور شاه آبادی ضبط شد.

در این سریال بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی و ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و …نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال از اول فروردین ۱۴۰۱، روی آنتن شبکه ۳ رفته و تا پایان ماه رمضان روی آنتن این شبکه خواهد بود.

بازدید از لوکیشن ها و ساختمان های ساخته شده این پروژه، برنامه پایانی معاون سیما در جمع نجلایی ها بود.

معاون سیما سپس کمی آنطرف تر سر لوکیشن سریال «حکم رشد» حاضر شد که در حال تصویربرداری بود. تاکنون حدود هزار و ۱۷۰ دقیقه از این سریال تصویربرداری شده است.

وی ضمن شنیدن گزارش روند ساخت این مجموعه از زبان حسن لفافیان کارگردان با بازیگران و عوامل نیز گفتگو کرد.

مشکلات ساخت سریال های پلیسی در داخل شهر با توجه به اقتضائات خاص خود از جمله دغدغه های عوامل بود که با معاون سیما در میان گذاشتند.

این مجموعه به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته سعید نعمت‌الله هم‌ اکنون مراحل پایانی تصویربرداری خود را می گذراند.

ثریا قاسمی، مه‌لقا باقری، شهین تسلیمی، مهرداد ضیایی و آزیتا ترکاشوند، علیرضا مهران، پیام احمدی نیا از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» به تهیه کنندگی مهدی فرجی یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی تولید و بزودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.