تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 5:24
کد خبر : 34471

سارق مسلح احشام در شاهرود دستگیر شد

سارق مسلح احشام در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی باند سرقت مسلحانه احشام و دستگیری عامل اصلی این سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی کریمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی ناجای شاهرود از شناسایی باند سرقت مسلحانه احشام و دستگیری عامل اصلی این سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شاهرود خبر داد و بیان کرد: بامداد چهاردهم تیرماه یک مورد سرقت مسلحانه احشام در حوالی یکی از روستاهای بخش بسطام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران و بررسی صحنه مشخص شد شش سارق با یک قبضه سلاح شکاری و چاقو به یک واحد دامداری در حاشیه جاده وارد شده و با بستن دست و پای نگهبان تعداد ۶۲ رأس دام سبک را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به حساسیت موضوع از تشکیل تیم‌های ویژه پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و افزود: با اقدامات شبانه روزی در نهایت عاملان سرقت که اهل و ساکن یکی ازاستان‌های همجوار بودند شناسایی شده و با اخذ نیابت قضائی واعزام اکیپ‌های ویژه دستگیری، عامل اصلی سرقت در مخفیگاهش دستگیر شد.

کریمی از انتقال متهم به شاهرود و بازجویی‌های تخصصی از این فرد سابقه دار سخن گفت و بیان داشت: متهم در نهایت به سرقت مذکور با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف و همه نفرات دخیل در این پرونده شناسایی و تلاش درجهت دستگیری آنان ادامه دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.