تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 5:56
کد خبر : 33280

سرمربی بلغارستان: پیروزی مقابل ایران اهمیت زیادی برای ما داشت

سرمربی بلغارستان: پیروزی مقابل ایران اهمیت زیادی برای ما داشت

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: در حمله و دریافت سطح خوبی داشتیم و به دلیل سازماندهی خوب در بخش حمله پیروز شدیم.

به گزارش تیتر داغ؛ نیکولای جیلازکوف پس از پیروزی تیمش برابر تیم ملی ایران در نخستین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: هر مسابقه شرایط متفاوتی دارد و من بسیار خوشحالم که در اکثر بخش‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی با تاکید بر برتری تیمش در حمله و دریافت توضیح داد: در حمله و دریافت در تمام طول بازی در سطح خوبی قرار داشتیم. این پیروزی به خاطر سازماندهی خوب تیم در بخش حمله بود. سرویس های خوبی را مقابل تیم ایران زدیم و همچنین با دریافت‌های خوب خود جلوی کارایی سرویس‌های حریف را گرفتیم که بسیار حائز اهمیت بود.

سرمربی تیم بلغارستان در ادامه افزود: با شناختی که از تیم ایران داشتیم می دانستیم که آنها در بخش دفاع خصوصا دفاع توپ‌های بلند عملکرد خوبی دارند. به همین خاطر با برنامه ریزی‌ای که انجام دادیم سعی کردیم که در حملات خود کارایی بالاتری داشته باشیم.

وی با بیان این که پیروزی در مسابقه برابر ایران نتیجه بسیار مهمی برای بلغارستان بوده است، تصریح کرد: این نخستین پیروزی در این رقابت‌ها با تیم جوانمان بود. همیشه نخستین پیروزی برای تیم‌ها بسیار مهم است و به همین خاطر برای بازیکنانم بسیار خوشحالم.

جیلازکوف با اشاره به این‌که هرگز از پیش به نتیجه بازی توجه نمی‌کند، گفت: در طول مسابقه کار خودم را انجام می‌دهم. علاوه بر تماشای بازی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و منتظر می مانم تا ببینم چه نتیجه‌ای از بازی به دست می‌آید. چرا که من توپ جادویی ندارم و نمی توانم پیش‌بینی کنم چه اتفاقی خواهد افتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.