تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 13:55
کد خبر : 17254

آتش سوزی در انبار کفش در خیابان خیام

آتش سوزی در انبار کفش در خیابان خیام

ملکی درباره آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه که محل نگه داری کفش بود، توضیحاتی داد.

به گزارش تیتر داغ؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ، اظهار کرد:ساعت ۱۶:۰۰ امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان خیام شمالی، کوچه مبرا به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.
وی ادامه داد:سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. با توجه به عرض بعضی از کوچه‌ها و معابر در این محدوده خودرو‌های بزرگ و تانکر دار نمی‌توانستند وارد شوند و متراژ زیادی را آتش نشانان آبرسانی کردند و خودشان را به محل رساندند.
ملکی گفت:محل آتش سوزی یک ساختمان قدیمی دو طبقه بود، ظاهرا کاربری مسکونی داشته، اما انبار کفش شده بود. دو طبقه بالایی دچار آتش سوزی شده بود و کاملا شعله ور بود، ولی شعله به طبقه همکف نرسیده بود و آتش در حال سرایت به ساختمان‌های مجاور بود که بعضی از آن‌ها مسکونی بودند.

وی افزود:آتش نشانان از پشت بام و داخل ساختمان عملیات را آغاز کردند و خوشبختانه اجازه سرایت به طبقه همکف و ساختمان‌های اطراف داده نشد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد:بعضی از ساختمان‌ها به دلیل جمع شدن دود تخلیه شدند، در حالی که آتش مدت زیادی است که خاموش شده و نیرو‌ها در حال جابه جایی اجناس و ایمن سازی و لکه گیری محل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.