تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1402 - 11:51
کد خبر : 102112

معاون پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد؛

آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع)

آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع)

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع) را تشریح کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ احسان مؤمنی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع) اظهارداشت: با توجه به اینکه مراسم از ابتدای صبح در حسینه و مساجد و تکایا برگزار شده و لحظاتی دیگر دسته جات عزاداری در محلات سطح شهر تهران و معابر اصلی حرکت می‌کنند لذا ممنوعیت و محدودیت‌های تردد دیگر اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به گستردگی تردد عابرین پیاده و عزادان حسینی در سطح محورها، رانندگان و عزادارن حسینی با صبر و حوصله بیشتر رانندگی و با سرعت مطمئه حرکت کنند.

سرهنگ مؤمنی خاطر نشان کرد: رانندگان در اطراف تکایا، مساجد و حسینه ها با همکاران ما همکاری لازم را داشته باشند و پارک خودروها به صورت مورب صورت گیرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: رانندگان حتماً در صورت تردد دسته جات عزاداری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و مسئول هیئت‌ها نیز در صورت مشاهده خودروهای امدادی حتماً همکاری لازم با آنها را داشته باشند که مراسم امروز به نحو احسن در سطح شهر تهران انجام شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.