تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 8:01
کد خبر : 31464

آخر هفته «هملت پشت‌کوهی» ببینید/ شاهزاده دانمارکی به ایران نیامد

آخر هفته «هملت پشت‌کوهی» ببینید/ شاهزاده دانمارکی به ایران نیامد

نمایش «هملت پشت‌کوهی» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی آخرین روزهای اجرای خود را در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر سپری می‌کند.

به گزارش تیتر داغ؛ نمایش «هملت پشت‌کوهی» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی که از ۱۴ فروردین ماه اجرای خود را در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است، روزهای پایانی اجرای خود را پشت سر می گذارد. این نمایش جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه به اجرای خود پایان می دهد و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می توانند آخر هفته به تماشای این نمایش بنشینند.

پشت‌کوهی در این اثر نمایشی فضایی ناتورالیستی از زندگی یک خانواده در دهه ۶۰ خلق کرده است که برخلاف نام نمایش تنها در مضمون با نمایشنامه «هملت» شکسپیر قرابت دارد و نمایشنامه ای اورژینال و غیراقتباسی محسوب می‌شود.

آخر هفته «هملت پشت‌کوهی» ببینید/ شاهزاده دانمارکی به ایران نیامد

فضاسازی «هملت پشت‌کوهی» نوستالژی دهه ۶۰ را برای مخاطبان زنده می کند و در عین حال اثری قصه گو و سرگرم کننده است که مقطعی از زندگی یک خانواده ایرانی در دهه ۶۰ را روایت می‌کند در حالی که بحرانی باعث برهم خوردن تعادل خانواده و شکل گیری یک چالش اخلاقی می‌شود …

این نمایش کاری از گروه تئاتر «تی تووک» است که پیش از این در هرمزگان نیز به صحنه رفته و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

«هملت پشت کوهی» تا ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۱۵ در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه است.

تیزر نمایش را اینجا ببینید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.