تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 11:45
کد خبر : 113403

آشنایی با پرفروش ترین برند های ساعت مچی ۱۴۰۲ در ایران

آشنایی با پرفروش ترین برند های ساعت مچی ۱۴۰۲ در ایران
تصاویر در سرور سایت رسانه آپلود گردد و از سرور سایت تسمینو بارگذاری نشود

آشنایی با پرفروش ترین برندهای ساعت مچی ۱۴۰۲ در ایران

بازار ساعت مچی در ایران در حال حاضر به سرعت در حال گسترش است. این بازار تبدیل به یک بخش قابل ملاحظه از اقتصاد ایران شده است. گزارش ها نشان می دهد که از سال ۲۰۱۷، فروش ساعت های مچی در ایران از مرز یک میلیارد دلار گذشته است. در حال حاضر بیش از ۵ میلیون ایرانی از این اکسسوری استفاده می کنند.

ساعت مچی یکی از پرکاربردترین وسایل شخصی است که امروزه در میان افراد مختلف از جمله آقایان، خانم‌ها و حتی کودکان، طرفداران زیادی دارد. این وسیله علاوه بر کاربرد اصلی خود که نمایش زمان است، می‌تواند به عنوان یک اکسسوری جذاب و شیک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

حال ما می خواهیم به معرفی پرفروش ترین برند ساعت های مچی در ایران طی سال ۱۴۰۲ بپردازیم تا شما نیز بتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود از بین آن ها، انواع مدل ساعت مچی را مورد نظر را برای خرید انتخاب کنید.

ساعت مچی برند کاسیو

کاسیو از بزرگترین و معتبرترین برند‌های تولید کننده ساعت مچی در جهان محسوب می شود. این برند طی سال‌های زیادی توانسته است ساعت‌های جدیدی با طراحی‌ها و فناوری‌های نوآورانه و جذاب را توسعه دهد و همچنین برخی از قطعات قدیمی محبوب خود را نیز حفظ کند.

شرکت مورد نظر از سال ۱۹۷۴ تولید ساعت را آغاز کرد و به دلیل تولید ساعت‌های بسیار خوب، قابل اعتماد و بادوام شناخته شده است. ساعت‌های CASIO در بین افراد در تمام سنین و سبک‌های زندگی محبوب هستند، از دانشجویان و ورزشکاران گرفته تا حرفه‌ای‌ها و کلکسیونرها.

ساعت‌های مورد نظر دارای ویژگی‌های متعددی می باشند که شامل موارد زیر هستند:

  1. بسیاری از ساعت‌های برند کاسیو دارای ویژگی ضد آبی اند، که در فعالیت‌های مختلف آبی مانند شنا، غواصی می توانید از آن ها استفاده کنید.

  2. ساعت‌های مورد نظر معمولاً دارای عمر باتری طولانی هستند. بیشتر این باتری ها به نحوی طراحی شده اند که قابلیت شارژ را دارند.

  3. ساعت‌های برند CASIO دارای عملکرد و قابلیت‌های متنوعی هستند. برخی از قابلیت‌های مورد نظر عبارتند از: نمایش تاریخ، ساعت جهانی، تایمر، زنگ هشدار، کرونوگراف (تایمر شمارش معکوس) و قابلیت محاسبه.

ساعت برند سیتیزن

سیتیزن یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه ساعت سازی می باشد که مجموعه‌ای وسیع از ساعت‌ مچی مردانه و زنانه به بازار عرضه می‌کند. این ساعت ها شامل مدل های کوارتز و مکانیکی می‌شود. به عنوان یکی از برندهای محبوب در سطح جهان شناخته شده‌ و به دلیل کیفیت بالا، دقت، و طراحی منحصر به فرد، محبوبیت زیادی دارد.

ساعت‌ سیتیزن معمولاً دارای قابلیت‌های متنوعی می باشد، از جمله نمایش تاریخ، کرونوگراف (تایمر)، زنگ هشدار، تقویم و قابلیت مقاومت در برابر آب.

ساعت‌های مورد نظر طراحی‌های متنوعی را شامل می‌شوند. آنها می‌توانند طراحی‌های کلاسیک، اسپرت، مدرن، و یا شیک داشته باشند، که به نیازها و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. همچنین، برند مورد نظر همچنین همکاری با برند‌های مشهور دیگر را نیز انجام می‌دهد.

برند سیکو

سیکو به عنوان یک شرکت ژاپنی، به طور مداوم ساعت‌ مچی با کیفیت و نوآورانه را به بازار عرضه می‌کند و در زمینه توسعه فناوری‌های پیشرفته در صنعت ساعت سازی بسیار معروف است.

شرکت مورد نظر در سال ۱۸۸۱ توسط کینتارو هاتوری، یک صنعتگر ژاپنی، تاسیس شد. این شرکت در ابتدا بر تولید ساعت‌های جیبی تمرکز داشت و در سال ۱۹۱۳، اولین ساعت مچی خود را تولید کرد.

ساعت مچی برند سیکو در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و قیمت‌ها موجود بوده و برای طیف وسیعی از افراد مناسب می باشد. این برند در سال ۱۹۶۹، اولین ساعت کوارتز جهان را تولید نمود. ساعت مورد نظر که Astron نام داشت، انقلابی در صنعت ساعت‌سازی ایجاد و باعث شد که ساعت‌های کوارتز به سرعت جایگزین ساعت‌های مکانیکی شوند.

آشنایی با پرفروش ترین برند های ساعت مچی 1402 در ایران

آشنایی با پرفروش ترین برند ساعت مچی سال ۱۴۰۲در ایران

ساعت پرفروش رولکس

رولکس، یک شرکت ساعت‌ سازی شناخته شده در اروپا، به عنوان یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین برندهای ساعت مچی در جهان محسوب می شود. ساعت‌ رولکس به دلیل کیفیت بالا، دوام و ارزش ماندگارش شناخته شده ‌است.

رولکس طیف گسترده‌ای از ساعت‌های مچی را تولید می‌کند، از ساعت‌های ساده و کلاسیک گرفته تا ساعت‌های ورزشی و حرفه‌ای.

برخی از محبوب‌ترین سری‌ ساعت های این برند عبارتند از:

  • Submariner: ساعت غواصی ضد آب که برای استفاده در زیر آب ساخته شده است.
  • Date just: ساعت کلاسیک که تاریخ را نشان می‌دهد.
  • GMT-Master: ساعت دو زمانه مناسب مسافران.
  • Daytona: ساعت کرنوگراف که برای ورزشکاران ساخته شده است.
  • Yacht-Master: ساعت لوکس مناسب قایقرانان.

اطلاع از قیمت روز ساعت های کاسیو، سیکو، سیتیزن و……

برای اطلاع از قیمت روز برند های فوق به وب سایت گروه بین المللی پل کالا عاملیت فروش و خدمات پس از فروش برندهای سیکو، اورینت، آرمانی و……در ایران مراجعه نمائیدو همچنین برای اطلاع از گارانتی و خدمات پس از فروش جهانی به بخش ضمانت نامه ها در امور بین المللی مراجعه نمائید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.