تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 21:23
کد خبر : 28934

آشنایی با کیف پول ارز دیجیتال سرد

آشنایی با کیف پول ارز دیجیتال سرد

کیف پول ارز دیجیتال دقیقا همان کاری را انجام می دهد که حساب بانکی برای پول های شما انجام می دهد. در حال حاضر کیف پول های زیادی هستند که تحت عنوان کیف پول ارز دیجیتال در دسترس قرار دارند. اما آنها را در حالت کلی در دو دسته تقسیم بندی می کنند که یکی

کیف پول ارز دیجیتال دقیقا همان کاری را انجام می دهد که حساب بانکی برای پول های شما انجام می دهد. در حال حاضر کیف پول های زیادی هستند که تحت عنوان کیف پول ارز دیجیتال در دسترس قرار دارند. اما آنها را در حالت کلی در دو دسته تقسیم بندی می کنند که یکی از این دسته ها کیف پول سرد است. کسانی که علاقه دارند وارد دنیای رمز ارز شوند در آموزش ارز دیجیتال باید با این کیف پول آشنایی پیدا کنند. این کیف پول به صورت آفلاین فعالیت دارد. در واقع بر اساس تکنولوژی طراحی شده است که روی دستگاه خاصی که نیاز به اینترنت ندارد پول های دیجیتال شما را ذخیره می کند. این کیف پول می‌تواند در برابر بسیاری از حملات سایبری مقاومت کند. کیف پول سرد، خودش هم در دو دسته کاغذی و سخت‌افزاری تقسیم‌بندی می‌شود که نوع کاغذی آن حالت ابتدایی تر و نوع سخت افزاری آن حالت پیشرفته تر دارد. در ادامه در مورد این دو نوع کیف پول توضیحات بیشتری را خدمت شما بیان خواهیم کرد و پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

کیف پول کاغذی ارز دیجیتال

کیف پول کاغذی ارز دیجیتال که به عنوان یکی از کیف پول های سرد شناخته می‌شود، به عنوان روشی قدیمی و ناامن برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال شناخته می شود و امروزه کمتر ماینرها به سراغ این کیف می روند. البته استفاده از این کیف پول تا سال ۲۰۱۶ میلادی هم محبوبیت زیادی داشته است. در این کیف پول تمامی اطلاعات شامل کلید خصوصی و کلید عمومی تنها بر روی یک کاغذ چاپ می شوند که طبیعتاً این روش معایب و خطرات زیادی برای ارزهای دیجیتال دارد و به همین دلیل بسیاری از فعالان ارزهای دیجیتال به سراغ این کیف پول می‌رود. هر چند که هنوز هم افرادی هستند که تنها با این کیف پول معامله کنند.

ارز دیجیتال

 

کیف پول سخت افزاری رمز ارز ها

دسته دوم کیف پول های سرد به کیف پول سخت افزاری معروف است که تفاوت زیادی نسبت به کیف پول های کاغذی دارد. این کیف پول امنیت بیشتری داشته و به شدت نفوذ ناپذیر محسوب می شود. دلیل نفوذ ناپذیری این کیف پول این است که کلید خصوصی در آن برای دسترسی به حساب کاربر بر روی یک دستگاه فیزیکی ذخیره می شود و عملاً نیاز به دسترسی به اینترنت ندارد. زمانی که ماینر بخواهد تراکنشی انجام دهد فقط کافی است کیف پول سخت افزاری خودش را به یک درگاه usb وصل کند. این اقدام سبب می شود تراکنش بدون نمایش کلید خصوصی انجام شود و کیف پول در برابر بسیاری از حملات ویروسی مقاومت داشته باشد. البته این کیف پول ها قدری گرانقیمت هستند و برای خرید آنها رقم معادل ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار باید پرداخت شود. لجر، ترزور و کول والت از جمله مهمترین شرکت‌هایی هستند که در زمینه تولید این کیف ارز دیجیتال فعالیت دارند. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به آرن کریپتو در مورد این کیف اطلاعات خودتان را تکمیل کنید چرا که این کیف پول تاثیر زیادی در دنیای رمز ارز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.