تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 16:35
کد خبر : 109000

آلبوم تصاویر آیین تفاهمنامه همکاری دیجی‌پی و بانک مسکن در حاشیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

آلبوم تصاویر آیین تفاهمنامه همکاری دیجی‌پی و بانک مسکن در حاشیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند»، به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، طی روزهای 29 و 30 آبان ماه 1402، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

تیتر داغ: دیجی‌پی و بانک مسکن، صبح امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲، در دومین روز از دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، تفاهم نامه همکاری در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما امضا کردند.

هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، در این آیین گفت: در آغاز این راه قرار داریم و با قراردادی یکساله همکاریمان را با بانک مسکن آغاز کرده‌ایم. در اولین مرحله صد هزار نفر ار مشتریان بانک مسکن می‌توانند تاسقف ۵۰ میلیون تومان از  اعتبار دیجی‌پی استفاده کنند.

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، در این آیین گفت: ما بانکی با بیش از هشتاد سال سابقه هستیم و تنها تمرکز ما روی خرید مسکن برای کاربران نیست و در تلاشیم در سایر حوزه‌ها نیز وارد شویم چون پتانسیل توسعه در بانک مسکن بسیار بالاست.

حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا

حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا، در این آیین گفت: مشتریان بانک مسکن می‌توانند از اعتبار خود در تمام درگاه‌های متصل به دیجی‌پی استفاده کنند و خرید آنها محدود به کالا از دیجی‌کالا نیست. حوزه سفر، پزشکی، کالای دیجیتال، گرشگری، لوازم خانه و تمام پذیرندگانی که در سایت دیجی‌پی آورده شده شامل این اعتبار می‌شوند.

بنا به این گزارش، در آیین تفاهم نامه همکاری دیجی‌پی و بانک مسکن، هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی، حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن حضور داشتند.

این گزارش ادامه می دهد: طبق این تفاهم‌ نامه یک ساله، مشتریان فعال بانک مسکن می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومن  از اعتبار bnpl (الان بخر، بعدا پرداخت کن!) دیجی‌پی استفاده کنند و آن را در یک یا چهار مرحله پرداخت کنند.

لازم به ذکر است، دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، صبح دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲، با حضور محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌ جمهور، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، مدیران بانکی و مالی، کارشناسان حوزه فناوری و پرداخت و اصحاب رسانه، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما افتتاح شد.

گفتنی است، دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند»، به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

خبرنگار رسانه: کوروش جم

آلبوم تصاویر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 40 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.