تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 4:22
کد خبر : 33628

آمادگی پلیس راهور پایتخت برای برگزاری کنکور/ حضور در ۱۹۰ نقطه شهر

آمادگی پلیس راهور پایتخت برای برگزاری کنکور/ حضور در ۱۹۰ نقطه شهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک حاصل از برگزاری کنکور در ۱۹۰ نقطه شهر خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار محمد حسین حمیدی با بیان وضعیت ترافیکی شهر تهران گفت: ترافیک شهر تهران روال عادی خود را طی می‌کند و ورودی‌های شهر در حوزه‌های بزرگراهی پرحجم است و به مرور این ترافیک و حجم به هسته‌ها مرکز شهر کشیده می‌شود.

سردار حمیدی ادامه داد: ترافیک شهر تهران مانند روزهای گذشته است و در ابتدای روز پر حجم و در طول روز جریان ترافیک را در سطح معبر شهر تهران خواهیم دید.

وی گفت: اما از امروز به مدت ۴ روز به دلیل برگزاری کنکور سراسری، در ۱۹۰ نقطه از شهر تهران، ترافیک خاصی را خواهیم داشت و مراجعات خانواده‌ها برای رساندن عزیزان خود به مراکز برگزاری کنکور را شاهد خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همکاران بنده از ساعت‌ها قبل در این محدوده‌ها حضور دارند تا بتوانند انضباط و ایمنی ترافیکی را در آنجا حاکم نمایند و پلیس راهور تهران بزرگ تا پایان این مراسمات در محل و مقاطع مختلف حضور دارند تا بتوانند با اجرای طرح‌هایی که اجرا می‌کنند آرامش را برای مراجعه کنندگان و شهروندان در سطح شهر تهران مهیا نمایند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به مراجعه کنندگان و داوطلبین که قصد حضور در کنکور را دارند توصیه کرد که برای آنکه به موقع در محل حاضر شوند زودتر حرکت کرده تا جای پارک مناسبی را برای پارک خودرو پیدا نمایند تا ان شاء الله در ساعت و تایم مقرری که به همین منظور پیش بینی شده بتوانند با خیال راحت در این مراکز حاضر شوند.

وی همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه سه شنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی است.

سردار حمیدی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیکی هستند.

وی افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.