تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398 - 13:32
کد خبر : 7157

آمار مبتلایان کرونا اسفند ماه ۱۳۹۸ در ایران (بروزرسانی لحظه ای)

آمار مبتلایان کرونا اسفند ماه ۱۳۹۸ در ایران (بروزرسانی لحظه ای)

کرونا در هفته گذشته بصورت رسمی وارد ایران شد ، براساس گزارش های منتشر شده مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت آمار مبتلایان بیماری کرونا در ایران در تاریخ ۴ اسفند ماه ۱۳۹۸ چهل و سه نفر بوده است ، براساس این گزارش ۸ هم وطن ایرانی هم بخاطر این بیماری جان خود را از

کرونا در هفته گذشته بصورت رسمی وارد ایران شد ، براساس گزارش های منتشر شده مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت آمار مبتلایان بیماری کرونا در ایران در تاریخ ۴ اسفند ماه ۱۳۹۸ چهل و سه نفر بوده است ، براساس این گزارش ۸ هم وطن ایرانی هم بخاطر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

آمار مبتلایان کرونا در ایران

به گزارش تیتر داغ به نقل از کیانوش جهانپور :با توجه به ابتلای قطعی ۴۳ نفر به ویروس چینی کرونا تا به امروز ۴ نفر جان خود را از دست داده اند. ایشان در ادامه افزود : بعد از ظهر دیروز شنبه تا به امروز (ظهر یکشنبه) ۱۵ نفر به مبتلایان کرونا نسبت به دیروز افزایش یافته است.

براساس گزارش های منتشر شده امار دقیق مبتلایان به بیماری کرونا پس از قم به شهر های ۴ نفر تهران، ۲ نفر گیلان، ۱ نفر مرکزی و ۱ نفر در تنکابن اختصاص یافته است.

 

بروز رسانی آمار مبتلایان :

۵ اسفند ماه : وزارت بهداشت ایران شمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را “۶۴ تن” اعلام کرد بر اساس همین آمار،‌ تاکنون ۱۲ نفر در اثر کرونا در ایران درگذشته‌اند.زبه گفته آقای حریرچی، بیمارستان مرکز تشخیص کرونا در ایران وجود ندارد اما آزمایشگاه مرکز تشخیص وجود دارد. مردم نمیتوانند به آزمایشگاه مراجعه کنند و درخواست آزمایش نمیتواند به خواسته مردم باشد.

۶ اسفند ماه : آمار مبتلایان کرونا حاکی از ۹۵ نفر مبتلا و ۱۵ نفر فوتی  است ، امیدواریم در روز های آتی اقدامات لازم برای جلوگیری از افزایش بیش از بیش این بیماری در ایران هستیم.

امروز، جمعه، ۹ اسفند ۱۳۹۸، وزارت بهداشت ایران آمار رسمی مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا را منتشر کرد. براساس این آمار، تا کنون ابتلای ۳۸۸ نفر به این ویروس و درگذشت ۳۴ نفر از مبتلایان تایید شده است.

آمار کرونا

 

 

 

ظهر یکشنبه ۱۱اسفند ۱۳۹۸، تعداد ۵۴ نفر جان خود را از دست داده اند.  تا کنون ۹۷۸ نفر در سراسر ایران به کرونا مبتلا شده است اعلام کرد: «تاکنون ۱۷۵ نفر از این بیماران بهبود یافته اند. از روز گذشته ۳۸۵ مورد جدید شناسایی شدند که ۱۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند».

این بالاترین میزان ابتلا و فوت کرونا از زمان انتشار آمار رسمی در ایران است و نشان می‌دهد که میزان ابتلا نسبت به آمار روز گذشته ۳۵ درصد و میزان مرگ ۱۴ درصد افزایش داشته است.

تیتر داغ آماده اطلاع رسانی جدید ترین راهکار های برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری کرونا است ، نویسندگان تیتر داغ در صدد هستند جدید ترین مقالات منتشر شده در سایت های خارجی و ایرانی را در اختیار خوانندگان عزیز قرار خواهد داد.

با افزایش شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایران ، کشور های همسایه ایران ؛ افغانستان و ترکیه مرز های خود را با کشور ایران بستند.  مرز افغانستان و ترکیه هم اکنون بر روی مردم ایران بسته است.

به گزارش تیتر داغ  ویروس چینی کرونا، اکنون بعد از چین به ۲۸ کشور دنیا منتقل شده است ،  ویروس کرونا هم اکنون پس از چین  کره‌جنوبی، ژاپن، ایتالیا و ایران را هم در نوردیده است، براساس این گزارش پس از چین ایران بیشترین مرگ و میر را از این ویروس داشته است.

🔹 ویروس جدید کرونا اکنون بعد از چین به ۲۸ کشور دنیا منتقل شده است،  در کره جنوبی آمار مبتلایان با سرعت زیادی در حال گسترش است و در ایتالیا رفت و آمد به بخش‌هایی از شمال این کشور ممنوع شده است.

🔹 چین امروز نود و هفت مرگ جدید را اعلام کرده است که شمار قربانیان این ویروس جدید که سارس-کرونا-۲ نام گرفته را به ۲۴۴۲ رساند.

🔹 در کره‌جنوبی بالاترین سطح هشدار اعلام شده و به گفته مون جه-این رئیس جمهور، کشورش در “لحظه سرنوشت‌ساز وخیمی” قرار گرفته و چند روز آینده در مقابله با این ویروس حیاتی است

بیشتر بخوانید :

ماسک چقدر تاثیر در پیشگیری از کرونا دارد؟

منشا احتمالی انتقال کرونا در ایران پیدا شد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.