تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 11:49
کد خبر : 108635

آمریکا مسئول جنایت‌های اسرائیل در غزه است

آمریکا مسئول جنایت‌های اسرائیل در غزه است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آمریکا و سردمداران انگلیس، فرانسه و آلمان در این جنایاتی که علیه مردم مظلوم فلسطین می‌شود دخیل و مسئول جنایت‌های اسرائیل در غزه هستند.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدحسین فرهنگی با اشاره به تظاهرات گسترده مردم در کشورهای غربی علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: همه مردم جهان از جمله مردم کشورهای غربی نسبت به سیاست‌های دوگانه سردمداران خود در موضوع حقوق بشر معترض هستند و این اعتراض هم کاملاً واقعی و به حق است.

وی ادامه داد: اگر یک فرد جاسوس غربی در کشوری گرفتار شود، همه نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و مقامات غربی به راه می‌افتند و با طرح مباحثی چون حقوق بشر از آن جاسوس دفاع می‌کنند، اما همین نهادها و مقامات غربی نسبت به جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر در مقابل تحولات غزه در حالی است که در فلسطین ده‌ها هزار نفر از مردم مظلوم، غیرنظامی و بی دفاع که اکثراً هم کودکان و زنان هستند، زخمی و کشته شدند و حتی صهیونیست‌ها مراکزی چون مدارس و بیمارستان‌ها را که افراد زخمی در آنجا بستری هستند، به خاک و خون می‌کشند.

فرهنگی ادامه داد: نهادها و سازمان‌های بین المللی به گونه‌ای در مقابل جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی سکوت مطلق کرده‌اند که گویا هیچ اتفاقی در غزه رخ نداده است.

وی بیان کرد: طبیعی است که جنایت‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین وجدان هر انسان بیداری را با هر دین و مذهبی و در اقصی نقاط دنیا بر می‌انگیزاند و این روزها می‌بینیم که اعتراض خود را به گوش جهانیان می‌رسانند و حتی در اکثر کشورهای غربی راهپیمایی ضد صهیونیستی برگزار شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و سردمداران انگلیس، فرانسه و آلمان در این جنایاتی که علیه مردم مظلوم فلسطین می‌شود دخیل هستند، اظهار داشت: این کشورها مسئول جنایت‌های اسرائیل در غزه هستند و باید بدانند در کشورهای اسلامی اگر همین امروز اجازه دهند، مردمان زیادی هستند که آماده می‌شوند تا به صورت مسلح بروند و این جانیان جنگی و جنایتکاران را محاکمه کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.