تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 15:21
کد خبر : 101045

با حضور هنرمندان، اساتید هنر و دوستداران عرصه سینما و تلویزیون؛

کوروش جم

آموزشگاه سینمایی « آزاده » افتتاح می شود

آموزشگاه سینمایی « آزاده » افتتاح می شود
آموزشگاه آزاد سینمایی « آزاده »، با حضور هنرمندان، اساتید هنر و دوستداران عرصه سینما و تلویزیون، در مهرشهر کرج افتتاح می شود.

آموزشگاه آزاد سینمایی « آزاده »، به عنوان خانه ای امن برای سینما دوستان در مهرشهر استان البرز افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ساینت خبری تحلیلی تیتر داغ، آموزشگاه آزاد سینمایی « آزاده »، ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲، با حضور هنرمندان، اساتید هنر و دوستداران عرصه سینما و تلویزیون، در مهرشهر کرج واقع در استان البرز، در رشته های بازیگری سینما، فن بیان، گویندگی و کارگردانی آغاز به کار می کند.

آزاده بهرامی، موسس آموزشگاه سینمایی « آزاده »

آزاده بهرامی، بازیگر سینما – تئاتر که فارغ التحصیل رشته ی کارگردانی سینما هست، موسس و مدیر مسئول آموزشگاه سینمایی  « آزاد ه»، پیرامون افتتاحیه این اموزشگاه، با اشاره به ضرورت هایی که در سینمای کشور وجود دارد، اظهار داشت: هنر و سینما از جایگاه والایی برخوردار است. هنر و به خصوص عرصه سینما مقوله ای نیست که هر کسی بتواند به آن ورود پیدا کند و باید با حفظ جایگاه آن و آموزش های صحیح در مکان‌های امن، دست سوءاستفاده کنندگان در این راستا را کوتاه کرد.

وی از بهره گیری از اساتید دانشگاه هنر و کسانی که کار حرفه ای در سینما انجام داده اند، در این اموزشگاه خبر داد و افزود: این مرکز آموزش در هر رشته را در سه مرحله مقدماتی و میانی و تکمیلی و با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد.

موسس آموزشگاه سینمایی « آزاده »، در پایان سخنان خود، ضمن سپاس از همکاری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و تمامی دوستان و همکارانی که در این راه او را یاری کردند، ابراز امیداوری کرد تا بتواند قدمی هر چند کوچک در راستای اعتلای هنر و سینمای ایران بردارد.

خبرنگار: کوروش جم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.