تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 - 6:59
کد خبر : 32142

آموزش طراحی سایت ارزان در سال ۱۴۰۱ – آکادمی پارس اینفوتک

آموزش طراحی سایت ارزان در سال ۱۴۰۱ – آکادمی پارس اینفوتک

این روز ها صحبت هایی از این به میان می آید که داشتن یک صفحه اینستاگرام قدرتمند شاید از داشتن یک مغازه بزرگ در جای خوبی از شهر هم با ارزش تر است و این یک اتفاق عجیب و غریب است که در این ۲ یا ۳ سال اخیر شکل گرفته است. اما ما می

این روز ها صحبت هایی از این به میان می آید که داشتن یک صفحه اینستاگرام قدرتمند شاید از داشتن یک مغازه بزرگ در جای خوبی از شهر هم با ارزش تر است و این یک اتفاق عجیب و غریب است که در این ۲ یا ۳ سال اخیر شکل گرفته است. اما ما می خواهیم روشی را به شما آموزش دهیم که بسیار جذاب تر، کامل تر و پولساز تر از اینستاگرام هست، بله درست حدس زدید طراحی سایت بدون کدنویسی.

 

آموزش طراحی سایت

یکی از شغل های پولساز در سال ۱۴۰۱ طراحی سایت می باشد. طراحان سایت درآمد بالایی از پروژه های خود دریافت می کنند. هزینه هر پروژه طراحی سایت از ۳ میلیون تومان تا بالای ۱۰ میلیون تومان می باشد. و اگر فردی که دوره طراحی سایت را دیده باشد می تواند ماهانه با دریافت فقط ۳ پروژه به ارزش ۵ میلیلون تومان، در آن ماه ۱۵ میلیون درآمد داشته باشد.

 

فاکتورهای مهم قیمت طراحی سایت در سال ۱۴۰۱

یکی از سوالات پرتکراری که در زمینه طراحی سایت پرسیده می شود این است که هزینه ها به چه نحوی محاسبه می شود و اینکه لیست تعرفه های خدمات طراحی وب چقدر است. قیمت طراحی سایت بر اساس نیازها و امکانات سایت مشخص می شود و به عوامل متعددی بستگی دارد.

هزینه طراحی سایت اگر مشاهده کرده باشید از سه میلیون تا صد ها میلیون در شرکت های طراحی سایت قیمت گذاری می شوند. و برای مشتریان سخت خواهد بود که بتوانند تصمیم گیری نمایند. شرکت های طراحی سایت چندین بخش برای توسعه وب سایت و ارائه خدمات خود دارند که می توان به تیم طراحی وب، گرافیک، برنامه نویسی، آموزشی، پشتیبانی، سئو، بهینه سازی و غیره اشاره کرد. هر یک از این تیم ها دارای تعدادی کارشناس هستند که در زمینه کاری خود متخصص هستند

عواملی مانند محلی که شرکت قرار دارد می تواند بر روی هزینه طراحی سایت موثر باشد. شرکت هایی که در کلان شهرها هستند هزینه های بالاتری را پرداخت می کنند. سفارش طراحی سایت در تهران هزینه بالاتری نسبت به سایر شهرها دارد. قیمت دامنه و هاست سایت و امکانات متعددی که که وب سایت معمولی و ساده را تبدیل به یک وب سایت حرفه ای و پیشرفته می کند. که تمامی این ویژگی ها بر اساس نیازها و درخواست مشتریان است که ممکن است وجود آن ها الزامی نباشد. قابلیت های عمومی و اختصاصی هر دو بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذار هستند.

 

طراحی سایت ارزان

دوره طراحی سایت با وردپرس یک مهارت بدون کد نویسی می باشد که هر فردی با هر شرایط سنی می تواند آن را به سادگی یاد بگیرد. این مهارت بازارکار خوبی دارد و از دو روش می توان از آن کسب درآمد کرد، یکی طراحی سایت برای خودتان و فروش محصول و روش دیگر طراحی سایت برای شرکت ها و افراد دیگر.

توجه داشته باشید که قیمت طراحی سایت وردپرس به دلیل آماده بودن افزونه‌ها بسیار ارزان‌تر از طراحی سایت به شیوه‌های دیگر است. ما در آکادمی پارس اینفوتک دوره ای را برای شما آماده کردیم که در آن با کمترین هزینه می توانید یک سایت کامل با امکانات فراوان و بی نظیر را طراحی کنید.

 

آموزش طراحی سایت ارزان در سال 1401 – آکادمی پارس اینفوتک

تفاوت سایت با شبکه های اجتماعی

چند سال گذشته به خاطر دارید که وقتی تلگرام فیلتر شد، چه بلایی به سر کسب و کار هایی آمد که بنای تجارت خودشان را بر روی شبکه اجتماعی تلگرام نهاده بودند. و از همان موقع زمزمه های فیلتر اینستاگرام هم به گوش می رسید. البته شاید هیچوقت اینستاگرام فیلتر نشود اما این استرس همیشه با ما هست. تفاوت سایت با این مدل کسب و کارها این است که هرگز این استرس را نخواهید داشت و تکلیفش مشخص است. در حال حاظر بیش از ۱۰۰ هزار کسب و کار و افرادی را داریم که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. به همین خاطر یکی از روش های کسب درآمد از طریق طراحی سایت، بازاریابی از افراد و اینفلوئنسر هایی هست که شاید بدشان نیاید با هزینه خیلی کم صاحب یک سایت هم باشند.

ما در آکادمی پارس اینفوتک به شما آموزش می دهیم با هزینه کمتر از ۵۰۰ هزار تومان یک سایت کامل همراه با دامنه و هاست و گواهی امنیتی و قالب آماده و صدها امکانات دیگر از جمله فروشگاه و امکان پرداخت را با توجه به سلیقه مشتری در کمتر از یکساعت طراحی کنید.

در بالا اشاره کردیم که هزینه طراحی سایت از ۳ میلیون تومان به بالا هست، اگر یک شرکت طراحی سایت بخواهد سایتی با امکاناتی که به شما آموزش می دهیم برای یک مشتری طراحی کند هزینه ای حداقل بین ۷ تا ۱۵ میلیون از مشتری دریافت می کند.

اگر شما با فراگیری این آموزش بتوانید هزینه را آنقدر پایین بیاورید که کسب و کارهای اینستاگرامی را وسوسه کنید، بازار بسیار بزرگ و جذابی را به سمت خودتان کشانده اید. به طور مثال اگر شما از هر مشتری برای طراحی سایت با امکانات کامل فقط و فقط ۱ میلیون و پانصد هزار دریافت کنید، و از آنجایی که به طور فریلنسری کار می کنید و هزینه پرسنل و اجاره دفتر کار ندارید، مخارج شما حداکثر همان ۵۰۰ هزارتومانی هست که باید برای خرید دامنه، هاست و … برای هر پروژه بپردازید؛ یعنی می توانید از هر پروژه یک میلیون تومان سود دریافت کنید. اگر بتوانید هفته ای فقط ۵ پروژه (که با هزینه بسیار کمی که دریافت می کنید و بازار بسیار انبوهی که پیش رویتان هست، کاملا شدنی هست) انجام دهید، می توانید با حداکثر روزانه ۲ ساعت کار ، ماهی ۲۰ میلیون درآمد داشته باشید.

البته قابل ذکر است که برای عملی کردن این مهم لازم است با اصول بازاریابی و قوانین مذاکره آشنایی داشته باشید، همچنین بسیار صبور باشید و با تلاش فراوان بتوانید مشتریان را قانع کنید که طراحی سایت خودشان را به شما بسپارند.

آموزش طراحی سایت ارزان در سال 1401 – آکادمی پارس اینفوتک

دیگر راه های کسب درآمد در سال ۱۴۰۱

 

تولید ویدیو و تبلیغات: شما می توانید محتوای سرگرم کننده تولید کنید و از این طریق افراد را به عنوان دنبال کننده خودتان جذب کنید. اگر نمی خواهید جلوی دوربین بروید، با یاد گرفتن و مسلط شدن بر مهارت تدوین ویدیو می توانید سکانس هایی از فیلم های سینمایی را انتخاب کنید و با گذاشتن موسیقی و افکت های مختلف، آن سکانس را جذاب تر کنید. پس از مدتی که از این طریق فالوور های شما زیاد شد، می توانید از سایر پیج ها تبلیغات بگیرید.

تولید ویدیو برای یوتیوب: تولید محتوا در یوتیوب یکی از بهترین پیشنهاد های راه اندازی کسب و کار در سال ۱۴۰۱ به حساب می آید. اگر میزان بازدید از ویدیو های شما به یک حد مشخصی برسد، برنامه یوتیوب به صورت دلار به شما پول پرداخت می کند.

طراحی سایت و سئو سایت: همانطور که گفتیم اکثر کسب و کارها و برندهای شخصی می توانند از طریق راه اندازی سایت، فروششان را افزایش دهند یا حداقل اعتبار خوبی از این طریق به دست آورند. یکی از راه های بهتر و بیشتر شدن سایت ها و کسب کار ها سئو است، با فرا گرفتن سئو می توانید درآمد بسیار بالایی کسب کنید.

فروش دوره آموزشی: در هر حوزه ای که تخصص دارید یکی از بهترین پیشنهاد های راه اندازی کسب و کار در سال ۱۴۰۱، آموزش دادن تخصصتان به دیگران است.

آموزش و مشاوره: اگر به فروش دوره های آموزشی علاقه ای ندارید، می توانید به صورت رایگان در پیجتان محتوا تولید کنید و برای درآمدزایی جلسات مشاوره برگزار کنید.

آموزش و گرفتن پروژه: یکی دیگر از راه ها آموزش به دیگران برای دریافت پروژه (مثل کاری که تیم ما در حال انجام دادن اون هست) اگر می خواهید به دیگران آموزش دهید، علاوه بر آموزش هایی که می دهید باید نمونه کارهایتان را هم در پیجتان بگذارید تا از این طریق بتوانید اعتماد مخاطبان را جلب کنید.

آکادمی پارس اینفوتک اینجاست که در مبحث راه اندازی کسب و کار علاوه بر ایده، مهارت های شما در موفقیت کسب و کارتان را بهبود ببخشد. بنابراین در سایت ما انواع مهارت های مورد نیاز برای کسب و کار از جمله طراحی سایت، سئو، بازاریابی، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ را به صورت کامل آموزش داده ایم. به ما اعتماد کنید تا آخر این راه در کنار شما خواهیم بود.

 

 

منبع: آکادمی پارس اینفوتک    https://parsinfotech.com

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.