تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 9:11
کد خبر : 110234

آنچه باعث جذابیت دربی می‌شود/ هواداران احساسی نباشند

آنچه باعث جذابیت دربی می‌شود/ هواداران احساسی نباشند

کارشناس فوتبال گفت: دیدار دربی به دلیل اهمیت خاصی که دارد، پیروزی در آن برای هواداران، مربیان و بازیکنان بسیار مهم است.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر باید روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

استقلال با ۲۴ امتیاز در صدر قرار دارد و پرسپولیس با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آبی‌های پایتخت در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند و همین موضوع به حساسیت دیدار این دو تیم می‌افزاید.

در همین خصوص با حسن خان محمدی پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال گفت‌وگویی کرده‌ایم که در ادامه آن را می‌خوانید.

خان محمدی در خصوص دیدار دربی اظهار داشت: دیدار پرسپولیس و استقلال همیشه و تحت هر شرایطی حساس و مهم بوده است و هیچگاه نمی‌توان این بازی را با سایر دیدارهایی که این دو تیم با رقبای خود دارند، مقایسه کرد. در دیدار دربی بازیکنان و مربیان هر دو تیم با تفکرات خاصی وارد زمین می‌شوند و با استقبالی که همیشه هواداران از این بازی داشته‌اند باعث شده تا به جذاب دربی اضافه شود.

آنچه باعث جذابیت دربی می‌شود/ هواداران احساسی نباشند

پیش از دربی هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در جایگاه خوبی قرار دارند

او افزود: هر دو تیم شرایط خوبی را در فصل بیست و سوم و تا به اینجای کار داشته‌اند. پرسپولیس در مقطعی روی دور ناکامی بود اما خدا را شکر با پیروزی در دیدار با هوادار بازیکنان از لحاظ روحی تقویت شدند. استقلال هم توانسته اکثر بازی‌های خود را با برد پشت سر بگذارد، درست است که آنها در دیدار آخر خود مقابل فولاد با نتیجه تساوی از زمین خارج شدند اما به نظرم نتیجه تساوی این بازی نمی‌تواند معیار خوبی برای سنجش عملکرد خوب استقلال در این فصل باشد، آنها هم مانند پرسپولیس تیم خوبی دارند و پنج‌شنبه بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد نبیل باهویی در دیدار برابر هوادار که از ابتدا در ترکیب سرخپوشان حضور داشت، بیان کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل در خط هجومی ضعف داشت و با جذب باهویی هم این مشکل از بین نرفت. او نتوانسته آن طور که باید رضایت بخش ظاهر شود و از موقعیت‌هایی هم که در بازی با هوادار به دست آورد نتوانست نهایت استفاده را ببرد.

آنچه باعث جذابیت دربی می‌شود/ هواداران احساسی نباشند

پرسپولیس باید تقویت شود

او ادامه داد: برای نیم فصل دوم پرسپولیس در این پست نیاز به تقویت دارد اما در خطوط دیگر بازیکنان خوبی حضور دارند که می‌توانند به یحیی گل محمدی در ادامه بازی‌های لیگ کمک کنند.

کارشناس فوتبال درباره اتفاقات بعد از بازی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا که باعث خشم هواداران پرسپولیس شد و با شعارهایی علیه مدیریت و کادرفنی خواستار برکناری آنان بودند، خاطر نشان کرد: هواداران وقتی ببینند پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد عصبانی می‌شوند ولی به نظرم نباید خیلی احساساتی با این مساله برخورد کنیم، گل محمدی با پرسپولیس در طی سال‌های اخیر نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است و در فصل گذشته توانست سه گانه را برای این باشگاه به ارمغان بیاورد؛ هواداران باید به پرسپولیس زمان دهند تا بار دیگر این تیم به روزهای خوب خودش باز گردد و بتواند با کسب عناوین مختلف دل آنها را شاد کند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.