تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 20:49
کد خبر : 105439

آیین اکران خصوصی و تجلیل از عوامل فیلم سینمایی هایپاور برگزار شد

آیین اکران خصوصی و تجلیل از عوامل فیلم سینمایی هایپاور برگزار شد
تیتر داغ: آیین اکران خصوصی و تجلیل از عوامل فیلم سینمایی هایپاور، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

فیلم سینمایی «هایپاور»، به کارگردانی هادی محمدپور و تهیه‌کنندگی اباذر جوکار، در پردیس سینمایی چارسو اکران خصوصی شد و از عوامل فیلم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، آیین اکران خصوصی و تجلیل از عوامل فیلم سینمایی هایپاور، عصر امروز دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲، با حضور جمعی از فرماندهان پدافند ارتش، عوامل فیلم و اصحاب رسانه، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

بنا به این گزارش، در آیین اکران خصوصی فیلم سینمایی های پاور، کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و سایر عوامل، بازیگران و حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش و شخصیت‌های لشگری حضور داشتند.

فرزاد حسنی، اتابک نادری، آرمان جوکار، حسن اسدی و حشمت‌الله آرمیده از جمله بازیگران هایپاور و هنرمندانی بودند که در این آیین حضور داشتند.

فیلم سینمایی هایپاور، نخستین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

هادی محمدپور کارگردان فیلم هایپاور جزو فیلمسازان اول جشنواره فجر سال گذشته بود. وی که پیش از این در حوزه فیلم کوتاه فعالیت می‌کرده است در نخستین تجربه فیلمسازی به سراغ یک فیلم جنگی رفته و از رشادت‌های پدافند هوایی اصفهان در دوران ۸ سال دفاع مقدس صحبت کرده است.پ

هایپاور دومین فیلم با موضوع زندگی حرفه‌ای شهید امیر تیمسار منصور ستاری است. فیلم «منصور» ساخته سیاوش سرمدی که در جشنواره سی‌ونهم حضور داشت هم به زندگی و فعالیت‌های این شهید والامقام می‌پردازد.

اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور بازیگران فیلم سینمایی هایپاورهستند.

خبرنگار: محمد رضایی

تصاویر اکران خصوصی و تجلیل از عوامل فیلم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.