تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 19:44
کد خبر : 36395

اجاره جرثقیل سنگین در تهران

اجاره جرثقیل سنگین  در تهران

در صورتی که پروژه شما حجم کاری بزرگی ندارد، در این صورت احتیاجی به اجاره جرثقیل نخواهد بود. اما در صورت وجود می‌توانید جابجایی اجسام خود را به متخصصان واگذار کرده تا حمل و نقلی ارزان و در بالاترین کیفیت را تجربه نمایید. قیمت کرایه جرثقیل سنگین با وجود تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای که در

در صورتی که پروژه شما حجم کاری بزرگی ندارد، در این صورت احتیاجی به اجاره جرثقیل نخواهد بود. اما در صورت وجود می‌توانید جابجایی اجسام خود را به متخصصان واگذار کرده تا حمل و نقلی ارزان و در بالاترین کیفیت را تجربه نمایید.

قیمت کرایه جرثقیل سنگین

با وجود تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای که در این صنعت وجود دارد، امرروزه دیگر افراد در محیط‌ها و کسب و کارهای مختلف این امکان را دارند که با خیالی اآسوده اجسام گران قیمت خود را اعم از خودرو، آهن‌الات و … را به دست افراد ماهر و متخصص سپرده و نگرانی بابت هیچ مسئله‌ای نداشته باشند.

کاربرد جرثقیل های سنگین

  1. جابه جایی انواع پالت ها
  2. حمل و نقل انواع چیلر ها
  3. حمل و جابه جایی انواع کانکس و کانتینر
  4. جابه جایی انواع خودرو
  5. نصب و جابه جایی انواع تانکر
  6. تخلیه و حمل انواع دستگاه ها
  7. تخلیه و بارگیری انواع کامیون و تریلی
  8. نصب تجهیزات ساختمانی
  9. و انجام کلیه کارهای مربوط به جرثقیل و بالابر

عقد قرارداد هنگام کرایه جرثقیل

شرکت‌ها با عقد قرارداد ساعتی، ماهانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی برای اجاره جرثقیل در تهران، در کمترین زمان ممکن خدمات خود را ارائه می‌دهند.

 

اجاره جرثقیل سنگین مقرون بصرفه

اجاره جرثقیل با بهترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، در بهترین کیفیت، تنها با یک تماس با کارشناسان و سفارش درخواست خود امکان‌پذیر خواهد بود. در تمامی نقاط تهران این ناوگان‌ها وجود دارند و آماده خدمات‌رسانی به افراد خواهند بود.

اجاره جرثقیل سنگین  در تهران

خدمات کرایه جرثقیل سنگین

جابه جایی کالای خود را به دست متخصصان بسپارید. حهت آسودگی در امر اجاره جرثقیل سنگین و سرعت بخشیدن به فرآیند انجام کار، این خدمات بصورت تمام وقت انجام می‌شود. در صورتی که حجم پروژه‌ شما به قدر کافی بزرگ نمی‌باشد، می‌توانید با کارشناسام تماس بگیرید و راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

 

۱۲ نکته که قبل از اجاره کردن جرثقیل باید بدانید!

  1. پیش از تماس، باید اطلاعاتی از محصولی که قصد جابجایی آن را دارید، در دسترس داشته باشید. این اطلاعاتی شامل اطلاعاتی نظیر وزن و حجم محصولات و … می‌باشد.
  2. اطلاعات ساختمانی که محصول قابل جابجایی در آن وجود دارد، نیز مانند ارتفاع ساختمان و فاصله‌ای که باید جرثقیل از ساختمان داشته باشد را در دست داشته باشید.
  3. همچنین اطلاعات محیطی که قصد استفادهاز جرثقیل را در آن دارید نیز باید در اختیار کارشناسان قرار دهید. (میزان متراژ کوچه و خیابان مربوطه)
  4. توضیه می‌کنیم برای انجام بهتر روند کار حداقل از یک روز قبل نسبت به اجاره جرثقیل اقدام نمایید.
  5. نهایتا از ۲ یا ۳ دفتر کرایه جرثقیل برای استعلام قیمت اجاره جرثقیل اقدام نمایید. اگر در این کار زیاده‌روی کنید، امکان دارد که سردرگم بشوید.
  6. بازدید محیط کاری برای استفاده از جرثقیل قبل از شروع کار باید نجام گرفته باشد. البته باید قبل از بازدید هم اطلاعاتی را در اختیار کارشناسان قرار دهید. با این اطلاعات حدود قیمت را در دست خواهید داشت و در صورت پذیرش آن بازدید اولیه صورت خواهد گرفت.
  7. اگر جایی که قصد استفاده از جرثقیل را دارید، محل معابر اصلی باشد، برای پیشگیری از رخ دادن مشکلات بعدی بایستی مجوز انسداد راه را تهیه کنید.
  8. حتما برای اجاره جرثقیل در غرب تهران از همان منطقه غرب و اگر ساکن شمال تهران هستید از همان شمال تهران نسبت به کرایه جرثقیل در تهران اقدام نمایید.
  9. اگر شما در محدوده طرح ترافیک سکونت دارید، باید جرثقیل‌های دارای مجوز برای تردد در این محدوده را اجاره کنید.
  10. سعی داشته باشید اجاره جرثقیل را به روزها و ساعات کم تردد اختصاص دهید.
  11. حتما باری اجاره جرثقیل با دفاتر دارای مجوز و گواهی مخصوص جرثقیل درخواست داشته باشید.
  12. اگر محصولی که قصد جابجایی آن را دارید دارای حساسیت بالایی می‌باشد، حتما قبل از شروع به کار بیمه قلاب را تهیه نمایید.

 

قیمت اجاره جرثقیل در تهران

شرکت اجاره جرثقیل در تهران با بهره‌گیری از امکانات پیشرفته و روز دنیا، از أنواع جرثقیل‌های سبک و سنگین و … خدمات خود را در تمامیس مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه خواهد داد.

مجموعه ما ر زمینه اجاره أنواع جرثقیل شامل جرثقیل کفی، جرثقیل سقفی و … برای جابجایی أنواع کالاها و محصولات متعدد همواره در راستای جلب رضایت روز افزون مشتریان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

قیمت اجاره جرثقیل در تهران، مناسب، ایمن و به صورت تمام وقت آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان، جهت انتقال و جابجایی بارهای سنگین جهت نصب ابزار در ارتفاعات و دیگر سازه‌ها، بر أساس تعرفه مصوب اعلام خواهد شد.

برای این کار می‌توانید از طریق تماس یا از طریق سایت اجاره جرثقثل در تهران اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

اجاره جرثقیل سنگین  در تهران

خدمات اجاره جرثقیل در تهران

شرکت اجاره جرثقیل، خدمات خود را در ۷ روز هفته با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین ابزار روز دنیا به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

جرثقیل‌ کفی و بوم بلند و جرثیل سبد دار را می‌توانید در ساعات مختلف روز با قیمت بسیار مناسب از مجموعه ما درخواست نمایید.

اجاره جرثقیل سقفی، که جهت انتقال دستگاه‌ها و محصولات مختلف در سقف‌های کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرند، گزینه‌ای بسیار کاربردی می‌باشد.

اجاره جرثقیل سبد دار، که دارای اتاق می‌باشد، در موراد مختلف مورد استفاده  قرار می‌گیرد. ازین دستگاه بیشتر برای تعمیر تیر برق‌ها، نضافت نما ساختمانی، تعمییرات داخل تونل، نصب بنرو دیگر تعمیرات در ارتفاعات استفاده خواهد شد.

اجاره جرثقیل کفی بیشتر در اوزان ۳ تا ۱۵ تن کاربرد دارد. این جرثقیل‌ها غالباً برای جابجایی دستگاه‌ها ، کانکس، پالت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیتی که جرثقیل‌های کفی به خود اختصاص داده است، صرفه جویی در زمان و هزرینه می‌باشد، بدین منظور که نیازی به ایجاد هماهنگی میان  دو دستگاه نخواهد بود.

 

اجاره جرثقیل بوم بلند که بیشتر برای تعمیرات در ارتفاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد، جرثقیل بوم بلند امکان نصب سبد برای انجام کارهای مختلف در ارتفاعات خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.