تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1402 - 9:36
کد خبر : 96439

اجراکنندگان مراسم صهیونیستی «قربانی» در مسجدالاقصی پاداش می‌گیرند

اجراکنندگان مراسم صهیونیستی «قربانی» در مسجدالاقصی پاداش می‌گیرند

یک گروه افراط گرای صهیونیست همزمان با اعیاد یهودی برای کسانی که بتوانند مراسم قربانی را در مسجدالاقصی اجرا کنند، جایزه تعیین کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش موسوم به «بازگشت به کوه» (از جریان های افراط گرای صهیونیست) طی فراخوانی برای صهیونیست‌هایی که بتوانند در مسجد الاقصی مراسم قربانی را اجرا کنند، جایزه تعیین کرده است.

منبع مذکور اشاره کرد که بر اساس این فراخوان، هر شهرک‌نشین صهیونیست که روز چهارشنبه آینده قربانی خود را به مسجد الاقصی ببرد، ۵۰۰ شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) و کسی که قربانی خود را در داخل این مسجد ذبح کند، ۱۲۰۰ شِکل به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد.

گفتنی است بر اساس آموزه های اسلامی مسجدالاقصی مکانی مقدس است که باید طهارت آن حفظ شود، صهیونیست های افراط گرا نیز از این گونه اقدامات برای تحریک احساسات مسلمانان استفاده می کنند.

این در حالی است کهصهیونیست‌های اشغالگر درصدد تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی در روزهای آتی به مناسبت عید یهودی پسح هستند.

گروه‌های مختلف فلسطینی از مردم خواسته اند در روزهای آینده به ویژه از ششم تا دوازدهم آوریل (هفته سوم ماه مبارک رمضان) که مصادف با عید یهودی پسح است، حضوری گسترده در مسجدالاقصی داشته باشند و طرح‌های صهیونیستی را به شکست بکشانند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.