تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1400 - 5:35
کد خبر : 22137

احتمال حضور سرخابی‌های پایتخت در لیگ برتر کشتی

احتمال حضور سرخابی‌های پایتخت در لیگ برتر کشتی

مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی در تلاش هستند شرایطی را برای حضور ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر امسال فراهم کنند.

به گزارش تیتر داغ؛  نشست هم‌اندیشی در راستای تدوین آیین‌نامه لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) در سال ۱۴۰۰ با حضور رئیس فدراسیون، مسئولان سازمان لیگ، تعدادی از مربیان و پیشکسوتان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد و در این جلسه در مورد جذب کشتی گیران ملی پوش و خارجی، راه یابی تیم‌های برتر به جام باشگاه‌های جهان، حضور نفرات برتر لیگ در چرخه انتخابی تیم ملی سال آینده، تعداد تیم‌های مجاز به شرکت در لیگ برتر سال ۱۴۰۰، نحوه برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت، مبلغ ورودیه باشگاه‌ها و زمان آغاز مسابقات بحث و تبادل نظر شد.

سازمان لیگ فدراسیون کشتی که در نظر دارد رقابت‌های لیگ امسال را بلافاصله بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ برگزار کند مذاکرات بسیاری را با باشگاه‌های مختلف انجام داده و تاکنون چند تیم برای حضور در لیگ برتر امسال اعلام آمادگی کرده اند.

در همین راستا سازمان لیگ فدراسیون کشتی نگاه ویژه‌ای هم به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارد تا بتواند زمینه حضور ۲ تیم پایتخت را برای شرکت در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ فراهم کند.

گفتنی است استقلالی‌ها سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشتند و پرسپولیسی‌ها نیز سابقه شرکت در مسابقات لیگ کشتی را در کارنامه دارند، اما در نهایت باید تا ۹ مردادماه یعنی آخرین فرصت برای اعلام آمادگی تیم‌ها جهت شرکت در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ صبر کرد و دید سرخابی‌های پایتخت در لیگ امسال تیم داری می‌کنند و یا مسابقات بدون حضور این دو تیم پرطرفدار برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.