تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 6:44
کد خبر : 23769

احراز هویت خودروهای نوشماره در مراکز تعویض پلاک انجام نمی شود

احراز هویت خودروهای نوشماره در مراکز تعویض پلاک انجام نمی شود

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور گفت: از امروز احراز هویت خودروهای نوشماره در مراکز تعویض پلاک انجام نمی شود و مدارک مربوطه برای احراز سکونت صرفاً باید به نمایندگی‌های خودروسازان ارائه شود.

به گزارش تیتر داغ؛  سرهنگ علی محمدی، با بیان اینکه از امروز گواهی احراز سکونت برای خودروهای نوشماره فقط در نمایندگی‌های فروش خودرو صادر می‌شود، در این رابطه اظهار کرد: احراز هویت برای خودروهای نوشماره پیش از این در مراکز تعویض پلاک انجام می‌شد، به این صورت که در زمان مراجعه اشخاص به نمایندگی فروش خودروسازان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو، نمایندگی‌ها، مراجعه‌کنندگان را به مراکز تعویض پلاک ارجاع می‌دادند تا گواهی احراز سکونت را دریافت کنند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور افزود: با تدبیر رئیس پلیس راهور، از امروز (۱۳ شهریور) احراز سکونت تسهیل شده و افراد می‌توانند با حضور نزد نمایندگی‌های خودروسازان، مدارک احراز سکونت اعم از سند مسکونی یا اجاره‌نامه را تحویل آنها دهند، نمایندگی‌های خودروسازان نیز مدارک مذکور را به صورت سیستمی به پلیس راهور ارجاع می‌دهند.

وی تصریح کرد: این کار برای تسهیل امور متقاضیان صورت گرفته و روند شماره‌گذاری برای خودروهای نوشماره سریع‌تر از قبل صورت خواهد گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: هموطنان برای احراز سکونت به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند زیرا دیگر به هیچ‌وجه در این مراکز گواهی احراز سکونت صادر نمی‌شود و مدارک مربوطه برای احراز سکونت صرفاً باید به نمایندگی‌های خودروسازان ارائه شود.

محمدی خاطرنشان کرد: درباره نحوه احراز سکونت افرادی که اجاره‌نامه دستی دارند یا در منزل فرد دیگری ساکن هستند، گفت: اجاره‌نامه اگر برای منزل پدر یا مادر نیز باشد، مشکلی برای احراز سکونت ندارد اما اجاره‌نامه‌های دستی نیازمند ارائه مدارک دیگری همچون دفترچه بیمه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.