تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1400 - 10:30
کد خبر : 18785

اخاذی کلاهبردار نفوذی از دختران جوان به بهانه ازدواج

اخاذی کلاهبردار نفوذی از دختران جوان به بهانه ازدواج

داوود فرد گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که با معرفی خود به عنوان یکی از مسئولان ارگان‌ها، با جلب اعتماد دختر جوان، ۲۴۰ میلیون تومان از او اخذ کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش تیتر داغ؛  سرهنگ کارآگاه “داود فرد” جانشین پلیس آگاهی پایتخت گفت: در اواخر بهمن ماه سال گذشته یک فقره پرونده کلاهبرداری به دادخواهی خانمی از شعبه چهار بازپرسی دادسرای ناحیه ۸ تهران جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی واصل شد.

سرهنگ فرد در ادامه گفت: محتویات پرونده حاکی از آن بود شخصی به هویت فرید با شاکیه آشنا شده و به بهانه ازدواج به وی نزدیکتر شده و خود را یکی از مسئولان در یکی از ارگان‌ها و فرد بسیار با نفوذ معرفی کرده و اظهار داشته می‌تواند برایش خودروی خارجی وارد کند که به واسطه این ترفند با جلب اعتماد شاکیه اقدام به اخذ مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان از وی کرده است.

وی افزود: با گذشت شش ماه و پیگیری شاکیه از خودروها، شخص کلاهبردار بهانه‌های واهی مبنی بر اینکه خودرو‌ها در گمرک هستند، به شاکیه اعلام می‌کرد و در نهایت مشخص شد هیچ گونه خرید و وارد کردن خودرویی در کار نبوده و شخص خواستگار کلاهبرداری بیش نبوده که با وعده‌های کذب و اغفال شاکیه اقدام به کلاهبرداری کرده است.

کارآگاه فرد تصریح کرد: با آغاز تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی هویت فرید مورد شناسایی قرار گرفت و با برررسی‌های بیشتر مشخص شد وی به همین شیوه از چندین نفر دیگر کلاهبرداری کرده است. باهماهنگی بازپرس پرونده فرید طی یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش واقع در شمال شهر دستگیر و در همان لحظه به کلاهبرداری از شاکیه معترف شد.

سرهنگ کارآگاه داود فرد در پایان با اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات تاکنون ۱۲ نفر مالباخته دیگر مورد شناسایی قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.