تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 6:58
کد خبر : 11161

اخراجم بی انصافی است!

اخراجم بی انصافی است!

حمید باوفا گفت: مُزد قهرمانی و نایب قهرمانی در رقابت های جهانی را با اخراجم پاسخ دادند.

به گزارش تیتر داغ؛ سال ۱۳۸۲ در راستای حمایت از قهرمانان ملی رئیس جمهور وقت دستور داد تعدادی از قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی به استخدام شرکت نفت درآیند اما حالا برخی قهرمانان استخدام شده ورزشی از کار برکنار شدند که یکی از آنها حمید باوفا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی جوانان است.

باوفا که ۲ بار تیمش قهرمان و نایب قهرمان جهان شد درباره این اتفاق اظهار داشت: چندین سال در اردوهای مختلف تیم ملی زحمت کشیدم تا جوانان کشورم در میادین مهم افتخار آفرین باشند اما پاداش قهرمانی و نایب قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا و عناوین دیگری که در این سال ها با تیم ملی جوانان کسب شد اخراج از محل کارم بود.

وی خاطرنشان کرد: یک بار معاون وزیر ورزش به وزارت نفت نامه زده که بی فایده بوده چرا که گویا وزیر نفت فقط جواب نامه وزیر ورزش را می دهد که امیدوارم آقای سلطانی فر خودش شخصاً موضوع قهرمانان ورزشی را پیگیری کند تا انگیزه جوانان از بین نرود.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی جوانان در پایان گفت: من در این مدت که در محل کارم نبودم در اردوی های تیم ملی تلاش کردم تا پرچم مقدس کشورم در میادین بین المللی به اهتزار در آید به همین دلیل می گویم اخراجم بی انصافی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.