تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 11:23
کد خبر : 100996

ادامه موج شدید اعتراضات در جامعه صهیونیستی

ادامه موج شدید اعتراضات در جامعه صهیونیستی

شامگاه گذشته اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در بیست و هفتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته در بیست و هفتمین هفته اعتراضات پیاپی علیه وی به خیابان‌ها آمدند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود تعلیق طرح اصلاحات قضایی همچنان هر هفته شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مخالفانش است.

نتانیاهو که در طرح اصلاحات قضایی به دنبال رها شدن از ترس برکناری به دلیل پرونده‌های متعدد فساد خود بود، با ادامه اعتراضات در هفته‌های اخیر با خطری جدی‌تر روبرو شده است.

۰ seconds of 25 secondsVolume 90%

براین اساس، به نظر می‌رسد با تداوم ناکامی‌های نتانیاهو در عرصه داخلی اراضی اشغالی، اضافه شدن شکست‎‌های رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی برابر مقاومت، بر آتش مخالفت‌ها علیه وی دمیده و موجب شده موج این اعتراضات فروکش نکند.

۰ seconds of 15 secondsVolume 90%

در همین رابطه، منابع وابسته به مخالفان نتانیاهو عنوان کردند که ممکن است نتانیاهو طی هفته جاری برای رهایی از موج اعتراضات شدید علیه خود با فرار به جلو، جبهه نبردی جدید در منطقه شمالی (اراضی اشغالی) با لبنان ایجاد کرده و یک بحران جدید امنیتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

گفتنی است مخالفان طرح تغییرات قضایی معتقدند هدف نتانیاهو تضعیف دستگاه قضایی و جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه‌خواری است و این اقدامات، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد. لایحه تغییرات قضایی موجب سیطره ائتلاف حاکم بر کمیته تعیین قضات و کاهش اختیارات دیوان عالی است که بالاترین مقام قضایی در رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید. مخالفان نتانیاهو علاوه بر اعتراض به لایحه تغییرات قضایی به بودجه نیز اعتراض دارند و معتقدند که این بودجه در جهت کمک به هم حزبی‌های نتانیاهو و احزاب تندروی ارتدوکس تنظیم شده است.

منبع: رسانه‌های فلسطینی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.