تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 10:55
کد خبر : 111070

اذعان رسانه آمریکایی: حماس هنوز قدرتمند است

اذعان رسانه آمریکایی: حماس هنوز قدرتمند است

یک رسانه آمریکایی به قدرت جنبش حماس در نوار غزه بعد از گذشت بیش از ۲ ماه و نیم از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه اذعان کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ آژانس خبری بلومبرگ در آمریکا در گزارشی تاکید کرد که افزایش آمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در درگیری‌های نوار غزه ممکن است حمایت از عملیات تل آویو علیه این باریکه را از سوی جبهه داخلی تضعیف کند.

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت ۱۵ نظامی صهیونیست در غزه تنها طی ۲۴ ساعت خبر داده است بلومبرگ در ادامه این گزارش می‌نویسد: این تعداد تلفات نشانه آن است که جنبش حماس همچنان قدرتمند بوده و از خود مقاومت شدید نشان می‌دهد.

در این گزارش آمده است: این مقاومت جنبش حماس در حالی صورت می‌گیرد که اسراییل مدعی وارد آوردن ضربات قدرتمند به این جنبش است.

در گزارش بلومبرگ تصریح شده است: مساله کشته شدن نظامیان یک موضوع حساس در اسراییل است.

روزنامه عبری زبان معاریو روز گذشته با اشاره به درگیری‌های روز شنبه در نوار غزه از آن به عنوان شنبه سیاه یاد کرد؛ تعبیری که پیش از این برای آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ ۷ اکتبر و در روز شنبه از سوی نیروهای فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی استفاده شده بود.

روزنامه معاریو در این خصوص نوشت: درگیری‌های شنبه سیاه در نوار غزه به کشته شدن ۱۳ افسر و سرباز و تعداد زیادی زخمی انجامید که حال شش نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که آمار غیر رسمی و واقعی تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارتش این رژیم در سایه سانسور شدید اعلام می‌کند.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند: شاهد بدترین و سخت‌ترین آخر هفته از آغاز عملیات زمینی ارتش اسراییل علیه نوار غزه تاکنون هستیم.

این رسانه‌ها تصاویری از هشت افسر و نظامی صهیونیست که طی روز شنبه در نبرد زمینی غزه در جبهه جنوبی و مرکزی، به هلاکت رسیده اند را منتشر کردند

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.