تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 5:20
کد خبر : 30026

اذعان نظامی صهیونیست به از بین رفتن آزادی عمل این رژیم در لبنان

اذعان نظامی صهیونیست به از بین رفتن آزادی عمل این رژیم در لبنان

یک فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت که آزادی عمل این رژیم در لبنان طی سال گذشته و پس از تهدید از سوی موشک های ضد هواپیمای حزب الله آسیب دیده است.

به گزارش تیتر داغ؛ یک فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت که آزادی عمل این رژیم در لبنان طی سال گذشته و پس از تهدید از سوی موشک‌های ضد هواپیمای حزب الله آسیب دیده است.

رسانه‌های صهیونیست به نقل از «عمیکام نورکین» یک فرمانده سابق نیروی هوایی این رژیم اعلام کردند: آزادی عمل اسرائیل در لبنان کاهش یافته و سال گذشته آسیب دیده است.

تحلیلگر امور نظامی کانال تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی که این مصاحبه را با نورکین انجام می‌داد، گفت: حزب الله قبل از بیش از یک سال پیش یک موشک ضد هواپیما را به سمت پهپاد اسرائیل در حریم هوایی لبنان شلیک کرد و در آن زمان در اسرائیل دریافتند که بخشی از اقدامات غافلگیرکننده که حزب الله برای جنگ آینده برنامه ریزی کرده است در زمان عادی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این در حالی است که حزب الله لبنان اواخر بهمن ماه سال گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پهپاد این گروه مقاومتی به مدت ۴۰ دقیقه در عمق ۷۰ کیلومتری آسمان اراضی اشغالی به پرواز درآمد.

بر اساس این گزارش، حزب الله در این بیانیه آورده بود: پهپاد مقاومت اسلامی به مدت ۴۰ دقیقه در آسمان اراضی اشغالی اقدام به گشت زنی کرد. مأموریت این پهپاد، انجام فعالیت شناسایی بوده است.

حزب الله افزود: مأموریت شناسایی تا طول ۷۰ کیلومتر از شمال فلسطین اشغالی امتداد یافت. علیرغم تمام تلاش‌های پی‌درپی و متعدد دشمن برای سرنگونی پهپاد «حسان»، این پهپاد به سلامت از اراضی اشغالی بازگشت.

در پایان بیانیه حزب الله آمده بود: پهپاد حسان پس از انجام موفقیت آمیز مأموریت خود به لبنان بازگشت. این درحالی است که دشمن صهیونیستی نتوانست هیچ آسیبی به این پهپاد که حسان نام دارد، برساند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.