تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 7:45
کد خبر : 99963

هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال؛

ارزیابی حریفان تیم ملی والیبال از نگاه مربی ایران

ارزیابی حریفان تیم ملی والیبال از نگاه مربی ایران

مربی تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی حریفان این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.

به گزارش تیتر داغ؛ هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیر برگزار می‌شود که تیم ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهد شد.

محمود افشاردوست مربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص هفته دوم و حریفان کشورمان اظهار کرد: با ۴ تیم آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند بازی داریم. اطلاعات کافی را از این تیم‌ها به دست آورده‌ایم. به هر حال هلند چند سالی است که به روزهای خوب خود بازگشته، آلمان هم تیم خوب و با انرژی‌ای است. درباره آمریکا و ایتالیا هم همه سابقه و قهرمانی‌های آن‌ها را می‌دانیم.

افشاردوست افزود: تیم ملی ایران هم شرایط بدی ندارد. تغییری برای هفته دوم داشتیم و میثم صالحی به تیم اضافه شد. هم در جلسات و هم در تمرینات تذکرهای لازم را به بازیکنان داده‌ایم.

‎مربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه تمرین وزنه بازیکنان ب راساس برنامه قبلی انجام شد، تصریح کرد: اولین تمرین توپی را بیش از یک ساعت و نیم برگزار کردیم و فکر می‌کنم تمرین خوبی بود. ‎امیدوارم انگیزه بازیکنان در بالاترین سطح حفظ شود. کادر فنی یکسری اطلاعات درباره آلمان دارد و پس از آنالیز و تحلیل، به بازیکنان منتقل می‌کند. مسلماً امروز طبق داشته‌ها و نقاط ضعف و قوت آلمان تمرین خواهیم کرد.

افشاردوست در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال مسابقات لیگ ملت‌هاست و استانداردهای خوبی دارد. ایران هر زمانی میزبانی برعهده داشته به ویژه در لیگ ملت‌ها به بهترین شکل انجام داده است، البته در هلند هم نقصی وجود ندارد. باید جلسه ثبت‌نام نهایی تیم‌ها برگزار شود تا خواسته‌های تیم‌ها مطرح تا اگر مشکلی بود به آن رسیدگی شود.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار هفته دوم لیگ ملت‌ها ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد به مصاف آلمان می‌رود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.