تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1402 - 11:54
کد خبر : 100488

برای سفر به آمریکا؛

ارسال پاسپورت ملی‌پوشان والیبال به آنکارا/ آماده‌باش به سه بازیکن

ارسال پاسپورت ملی‌پوشان والیبال به آنکارا/ آماده‌باش به سه بازیکن

باتوجه به اینکه وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نامشخص است، سرمربی ایران به سه بازیکن آماده باش داده است.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در آناهایم آمریکا به ترتیب به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا می‌رود.

با وجود اینکه تیم ملی والیبال ایران از ۲۰ آبان ماه برای صدور ویزای کشور آمریکا اقدام کرده بود اما در همان ابتدا آمریکا به امین اسماعیل‌نژاد، آرمان صالحی و اسماعیل مسافر ویزا نداد. در ادامه محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی ایران هم از سوی آمریکا «ریجکت» شد.

‌در حال حاضر تیم ملی والیبال ایران در فرانکفورت آلمان اردو زده است و ملی‌پوشان برای دریافت ویزا تا نهم تیرماه فرصت دارند.

در شرایطی که تکلیف برخی بازیکنان برای این سفر مشخص نیست بهروز عطایی سرمربی تیم ملی به بعضی از بازیکنان که در داخل ایران هستند اعلام کرده تمرینات خود را شروع کنند.

ارسال پاسپورت ملی‌پوشان والیبال به آنکارا/ آماده‌باش به سه بازیکن
تصویری از تمرین تیم ملی والیبال در فرانکفورت

اکبر محمدی سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به این موضوع گفت: باتوجه به اینکه تکلیف ویزای برخی ملی‌پوشان مشخص نیست سرمربی تیم به بردیا سعادت و محمدرضا مؤذن اعلام کرده که تمریناتشان را شروع کنند. تا به حال بازیکن جدید دیگری ریجکت نشده و ما همچنان منتظریم.

سرپرست تیم ملی والیبال در مورد وضعیت وادی گفت: پاسپورت بازیکنان و همراهان تیم ملی والیبال از فردا در آنکارا تحویل سفارت آمریکا خواهد شد اما باتوجه به اینکه وضعیت وادی به این صورت است، سرمربی تیم ملی به علی رمضانی هم گفته تمریناتش را شروع کند تا در صورت نیاز و صدور ویزا و عدم صدور ویزای وادی به آمریکا بیاید.پ

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.