تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 10:58
کد خبر : 117314

خاصه‌ساز مطرح کرد؛

از سرانجام ساخت «تم پارک» تا ۱۶ ابر پروژه ویژه برای پایتخت

از سرانجام ساخت «تم پارک» تا ۱۶ ابر پروژه ویژه برای پایتخت

مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های مربوط به اجرای ابر پروژه‌ها گفت: جذب ۸۰ همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ نوید خاصه‌باف مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در شهرداری تهران در نشست خبری با اشاره به تغییر سیاست‌ها و رویکردهای این سازمان گفت: نگرش برد برد با همکاری بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری شهرداری و… ۱۵ پروژه بلاتکلیف سال گذشته مشکلات آن رفع شد و برای جذب ۸۰ همت سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

ایجاد پنجره واحد برای سرمایه گذاری

مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: ۱۶ ابر پروژه نیز احصا شده و ۱۰۲ همت جذب سرمایه‌گذاری برای آن پیش بینی شده است.

خاصه باف همچنین از راه اندازی داشبورد مدیریتی سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: مقدمات ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری نیز فراهم شده و هیأت‌های اندیشه ورز تشکیل شده است.

سرمایه گذاری برای پروژه راه اندازی دستگاه زباله سوز

خاصه باف درباره سرانجام موضوع سرمایه گذاری برای پروژه راه اندازی دستگاه زباله سوز گفت: جزئیات فنی را باید از دوستان پسماند بپرسید ولی کار با مشارکت سرمایه گذار خارجی با اعتبار ۶۶۰ میلیون دلار است تا تولید برق هم صورت گیرد و مطالعات صورت گرفته و نتیجه را به سازمان پسماند اعلام تا کارها انجام شود.

سرانجام احداث «تم پارک»

وی درباره احداث «تم پارک» هنوز به نتیجه نرسیده و سرمایه‌گذار خواسته نشدنی داریم و از طرفی سرانه رفاهی شرق تهران اندک است و جلسه کارشناسانه برگزار و مطالعات در حال انجام است. در صددیم بدون آسیب به بافت فضای سبز در صددیم برنامه فرهنگی و تفریحی ایجاد کنیم. طرح باید پیوست ترافیکی داشته باشد و شاید مکان آن تغییر یابد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.