تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 7:47
کد خبر : 96798

از پخش «خانه مقدس» تا بررسی موسیقی سریال امام علی (ع)

از پخش «خانه مقدس» تا بررسی موسیقی سریال امام علی (ع)

۲ برنامه رادیویی «خانه مقدس» با موضوع روز جهانی قدس و «سرگذشت» با موضوع بررسی موسیقی سریال امام علی (ع) از شبکه رادیویی صبا شنیدنی می‌شوند.

به گزارش تیتر داغ؛ رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس ویژه برنامه «خانه مقدس» را راهی آنتن می‌کند.

ویژه برنامه خانه مقدس با بازخوانی بخش هایی از کتاب های شناخته شده درباره قضیه فلسطین و بیت المقدس به گرامیداشت این روز می پردازد.

مژگان فرزین تهیه کننده این برنامه گفت: همیشه کلید واژه های مثل خون، زیتون، فلسطین، سرزمین، کودک، مقدس و … برای ما تداعی کننده فلسطین و قضیه بیت المقدس است، ویژه برنامه خانه مقدس با خوانش بخش هایی از کتاب های شناخته شده درباره بیت المقدس و فلسطین به گرامیداشت روز قدس می پردازد.

«این نقشه جعلی است، قضیه فلسطین و غزه در شعر شاعران معاصر» نام کتابهایی است که در این برنامه بخش هایی از آن تقدیم شنوندگان می شود.

ویژه برنامه «خانه مقدس» روز جمعه ۲۵ فرودین ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی مژگان فرزین و به گویندگی مهسا حق پناه راهی آنتن می شود.

راز ماندگاری موسیقی فیلم امام علی (ع) چیست؟

برنامه سرگذشت با شعار «نام آوران دین و معنویت را بیشتر بشناسیم» هم یکی از ویژه برنامه هایی است که در ایام شهادت برزگان و ائمه راهی آنتن می شود.

با فرارسیدن ایام شب های قدر و در آستانه سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) این ویژه برنامه در قالب مستندی در جستجوی پاسخ به پرسش‌هایی درباره زندگی و نحوه شهادت امیرالمومنین (ع) تقدیم شنوندگان می شود.

این ویژه برنامه مستند در قالب گفتگو با کارشناسان و پخش صدا های شاهد به راز ماندگاری موسیقی فیلم امام علی (ع) می پردازد.

سرگذشت حضرت علی (ع) از روی یکشنبه ۲۰ فرودین به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی و گزارشگری لیلا علاقه مند در ۶ قسمت هر روز ساعت ۱۶ راهی آنتن رادیو صبا می شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.