تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 7:15
کد خبر : 22536

استان‌های همجوار توکیو خواستار تدابیر فوری برای مقابله با افزایش موارد ابتلا به کرونا شدند

استان‌های همجوار توکیو خواستار تدابیر فوری برای مقابله با افزایش موارد ابتلا به کرونا شدند

در پی افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا در پایتخت ژاپن در بحبوحه برگزاری بازی‌های المپیک، فرمانداران سه منطقه خواستار اعلام وضعیت اضطراری شدند.

به گزارش تیتر داغ؛  پس از افزایش بی سابقه تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در توکیو، پایتخت ژاپن در بحبوحه برگزاری بازی‌های المپیک، فرمانداران سه منطقه نزدیک به توکیو آماده می‌شوند از دولت بخواهند اعلام وضعیت اضطراری کند.

دیروز سه شنبه، دو هزار و ۸۴۸ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در توکیو به ثبت رسید که از آغاز همه گیری بی سابقه است و مقامات از بیمارستان‌ها خواستند تخت‌های اضافی آماده کنند.

امروز چهارشنبه، برگزار کنندگان بازی‌های المپیک توکیو نیز از ۱۶ مورد جدید کووید-۱۹ مرتبط با این بازی‌ها خبر دادند. ورزشکاران، پرسنل و رسانه‌ها باید مقررات سفت و سختی را برای جلوگیری از شیوع ویروس دنبال کنند و مرتب باید آزمایش بدهند.

سخنگوی کمیته بین المللی المپیک در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد مردم ژاپن باید از تدابیر اتخاذ شده از سوی برگزار کنندگان بازی‌های المپیک، اطمینان خاطر داشته باشند. یک سخنگوی بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ نیز ناراحتی خود را از افزایش موارد در پایتخت ابراز کرد و از همگان خواست که مقررات را رعایت کنند.

افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در توکیو می‌تواند برای یوشهید سوگا نخست وزیر ژاپن که محبوبیتش در آستانه برگزاری انتخابات عمومی در ژاپن، به پایین‌ترین حد از زمان روی کار آمدنش در سپتامبر گذشته رسیده است، مشکل ایجاد کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.