تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 13:26
کد خبر : 14710

استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه با اپلیکیشن “پلیس من”

استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه با اپلیکیشن “پلیس من”

سردار مهری از فراهم شدن امکان استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه با بهره گیری از اپلیکیشن “پلیس من” خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره اقدامات این پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون با وجود کاهش پرواز‌های داخلی و خارجی به جهت شیوع ویروس کرونا، به همت همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور شاهد افزایش ۱۴ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز هستیم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود از فراهم شدن امکان استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که برخی افراد با آن رو به رو هستند، بی اطلاعی افراد دارای گذرنامه از وضعیت خروج از کشور بود، ممکن است برخی افراد به دلایلی نظیر بدهی مالیاتی، دستور قضایی و … امکان خروج از کشور را نداشته باشند، اما، چون از آن بی خبر بودند اقدام به تهیه بلیت هواپیما و رزرو هتل کرده، اما حین خروج با مشکل مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف ارتقاء خدمات الکترونیک پلیس، نرم افزاری به نام ” پلیس من ” با قابلیت‌های فراوان طراحی شد که با استفاده از آن امکان استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه، اعتبار گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور و … فراهم شده است.

گفتنی است؛ علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت این اپلیکیشن به سایت epolic.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.