تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 16:44
کد خبر : 19363

استفاده درست نصب و استفاد ه از پکیج بوتان ایران رادیاتور

استفاده درست نصب و استفاد ه از پکیج بوتان ایران رادیاتور

  توصیه های ایمنی جهت خطرات گازگرفتگی پکیج دیواری روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. سرویس و تعمیرات پکیج دیواری می بایست به صورت سالانه صورت بگیرد، این نکته را در

 

توصیه های ایمنی جهت خطرات گازگرفتگی پکیج دیواری

روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.

سرویس و تعمیرات پکیج دیواری می بایست به صورت سالانه صورت بگیرد، این نکته را در نظر داشته باشید که سرویس و تعمیرات پکیج دیواری را حتما به نمایندگی های معتبر بسپارید . گروه تاسیساتی ژابیز نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور با داشتن سرویسکاران مجرب آماده هرگونه سرویس دهی و تعمیرات پکیج رادیاتور به تمامی هموطنان عزیز می باشد.

یکی از کارهایی که اغلب توسط افراد نادیده گرفته میشود، نگهداری و رسیدگی به موقع از پکیج دیواری بوتان و پکیج ایران رادیاتور است و می دانیم که پکیج دیواری همانند سایر دستگاه هایی که روزانه از آنها استفاده می کنیم، تحت استهلاک زیادی قرار گرفته و گاها با استفاده نابجا و ناصحیح می تواند دچار ایراداتی در عملکرد خود شود.

قیمت نمایندگی پکیج شوفاژ ایران رادیاتور

پکیج های دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردند که می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال می باشد.

مدل هایی از پکیج های دیواری ایران رادیاتور که با حرف L ، M ، E یا K شروع می شوند و کد آنهایی با حرف B می باشند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.پکیج های دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می باشند.

مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل های Eco  وو BM و E و  OM از نوع مدل آنالوگ می باشد.

نمایندگی فروش نصب تعمیرات پکیج شوفاژ بوتان

پکیج شوفاژ دیواری بوتان از لحاظ دسته بندی دارای پکیج های فن دار و بدون فن ، دیجیتال و آنالوگ ، از نظر مبدل دارای تک مبدل و  دومبدل می باشند و متناسب با متراژ ساختمان دارای ظرفیت هایی از ۲۲ تا ۳۲ می باشند.مدلهایی که دارای اندیسKI می باشند از نوع پکیج های دیواری بدون فن و همچنین مدل هایی که دارای اندیس KIS  می باشند از نوع پکیج های دیواری فن دار می باشند.پکیج های دیواری بوتان سری های سی وی ، ورونا ، پارما ، اپتیما ، پرلا پرو ، بنسر پرو ، روما از نوع پکیج های دو مبدل می باشند.

 

تعمیر پکیج شوفاژ در سراسر استان فارس : تعمیرات تخصصی پکیج شوفاژ و با هماهنگی مدیر خدمات و اعزام تعمیرکار پکیج شوفاژ در اسرع وقت به محل شما

سرویس پکیج شوفاژ در سراسر استان فارس : هماهنگی برای اعزام سرویسکار پکیج شوفاژ به محل شما

ارائه خدمات تعمیرات پکیج شوفاژ در شیراز و سراسر استان فارس

 

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان ما می باشد.

 مدیر فروش  : ۰۹۱۷۵۹۵۶۵۹۰  

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه ۲ واحد ۴

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.