تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 5:26
کد خبر : 92454

استقرار دکل مخابراتی و افزایش پهنای باند در گلزار شهدای کرمان

استقرار دکل مخابراتی و افزایش پهنای باند در گلزار شهدای کرمان

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان از استقرار BTS و افزایش پهنای باند گلزارشهدا، حسینیه ثارالله و مصلی این شهر با هدف تقویت شبکه ارتباطی در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبرداد.

به گزارش تیتر داغ؛ حسین ساجدی فر مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با ورود صدها هزار نفر زائر در این شهر همراه خواهد بود، گفت: نصب سه کانکس سیار در گلزار شهدای کرمان و روستای جواران در نزدیکی زادگاه شهید سلیمانی انجام شده است و پهنای باند شبکه نیز در حسینیه ثارالله، مصلی و گلزار شهدای کرمان نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همکاران ارتباطات سیار و ایرانسل با ظرفیت سنجی دقیق، سه سایت موجود در محل گلزار شهدای کرمان را تقویت کردند و احتمال وجود مشکل ترافیکی اینترنت را در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها را بر طرف کردند.

به گفته مدیرکل ارتباطات استان کرمان، همچنین برای مسافران و زائران ورودی به شهرکرمان نیز برای استفاده از نرم افزار مرد میدان و دریافت خدمات، اطلاع رسانی از طریق پیامک انبوه صورت پذیرفته که زائران با نصب این نرم افزار می‌توانند از خدمات ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی، استفاده کنند.

بنابه این گزارش، گلزار شهدا، بیت الزهرا (س) و مصلی کرمان محل برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در شهر کرمان است و پیش‌بینی می‌شود که کرمان در این ایام میزبان خیل زیادی از زائران از سراسر کشور باشد.

منبع: وزارت ارتباطات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.