تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 12:19
کد خبر : 17253

استقلالی ها از بی پولی به سیم آخر زدند

استقلالی ها از بی پولی به سیم آخر زدند

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از بی پولی باشگاه و وضعیت نامناسب تیم به سیم آخر زدند.

به گزارش تیتر داغ؛  تیم فوتبال استقلال شرایط مالی سختی را دنبال می کند تا جایی که بی پولی صدای همه بازیکنان تیم را در آورده است.

با وجود اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد ولی شرایط پرداختی و وضعیت زمین تمرین این تیم بسیار بد است و همین موضوع باعث شده آبی ها علیه احمد مددی صحبت کنند.

آبی ها این روزها در زمین انقلاب تمرین می کنند که شرایط این زمین بسیار نامناسب است و به گفته بازیکنان حتی در برخی نقاط این زمین شیشه وجود داشته و آن ها مجبور شدند شیشه ها را جمع کنند و آبی ها معتقدند با وجود اینکه صدرنشین هستند ولی امکانات بسیار کمی دارند. اعتراض بعدی بازیکنان استقلال نسبت به پرداختی‌ها بود و موضوعی که هفته هاست مورد اعتراض آبی پوشان است ولی فعلا حل نشده است.‌

همچنین پرسی شدن غذای استقلالی ها موضوعی بوده که صدای بازیکنان آبی پوش را در آورده است و آنها پس از بازی برابر نساجی مشکلات را یک به یک به زبان آوردند.

البته استقلالی ها قبل بازی با نساجی در حالی راهی هتل شدند که بدهکاری به این هتل باعث شرمندگی اعضای تیم شد .تا جاییکه آبی پوشان تصمیم گرفتند پس از پایان بازی حرف های خود را بزنند.

اما شنیدن اظهار نظر بازیکنان استقلال را درباره این موضوع نیز خالی از لطف نیست.

مظاهری در مورد مشکلات تعذیه بازیکنان استقلال، عنوان کرد: باید کمی خودشان را جمع و جور کنند. به قرآن ما را خسته کردند. یعنی چه؟ که چه یک پرس غذا بدهند یا پیدایشان نمی شود؟ به تیمتان سر بزنید. پول نمی‌خواهیم. بچه ها پول نمی‌خواهند به تیم خودتان سر بزنید. بعد می‌گویید چرا استقلال چند سال است نتیجه نمی‌گیرد. یک نگاه به خودتان بیندازید بعد بگویید چرا نتیجه نمی‌گیرد.

وی در مورد کیفیت زمین باشگاه انقلاب گفت: زمین انقلاب افتضاح است. البته نباید زحمات کارگرانی که آنجا کار می‌کنند را زیر سوال ببریم ولی واقعا خوب نیست.

شجاعیان درخصوص فشارهایی که به استقلال وارد می‌شود، گفت: می‌خواهم نکاتی را بگویم که شاید برخی‌ها نمی‌دانند. ما زمین تمرین خیلی بدی داریم. باورتان نمی‌شود و شاید قشنگ نباشد، اما باشگاه استقلال برای وعده‌های غذایی خود در هتل هم مشکل دارد. شاید برخی‌ها بدشان بیاید که من این حرف را بزنم، اما هر بار که به هتل می‌رفتیم دو مدل غذا داشتیم. مگر می‌شود تیمی یک مدل غذا داشته باشد؟ شاید بازیکنی کلاً گوشت دوست نداشته باشد. مگر می‌شود تیمی اینگونه باشد؟ تیمی با این همه هوادار نباید اینگونه باشد.

وی افزود: من دلیل این موارد را نمی‌دانم، اما مگر چنین چیزی ممکن است؟ ما از اول فصل پشت هم بودیم، اما حس می‌کنیم تنهاییم و کسی را نداریم. با وجود اینکه صدر جدول هستیم، اما فشار روی ما زیاد است. هواداران ما خیلی فهیم هستند، اما یک سری آن وسط رفتارهایی می‌کنند که سایر هواداران را هم گمراه می‌کنند.

دانشگر گفت: واقعاً تنها هستیم. تا حالا چنین تیمی ندیده‌ام که کادر فنی و بازیکنان به این شکل رها شوند. دو سال در نفت بودم آنها نمی‌خواستند تیم‌داری کنند و همه چیز رها شده بود، الان از آن زمان بدتر هستیم، اصلاً هیچکس به ما سر نمی‌زند.۲-۳  ماه است نه هیئت‌ مدیره نه مدیرعامل هیچکس نمی‌آید، اصلاً نمی‌گویند شما چه کار می‌کنید و امکانات دارید یا خیر. کارهای عجیب و غریب می‌کنند و فقط می‌خواهند در مغز ما باشند.

مدافع استقلال گفت: روز گذشته که در زمین انقلاب تمرین می‌کردیم تمام شیشه و سرامیک بود و نمی‌توانستیم تکل بزنیم. وقتی تکل می‌زدیم بدن‌مان زخم می‌شد. از این همه بی‌توجهی خسته شده‌ایم و فشار هواداران هم به صورت وحشتناک روی ما است.مدام با استرس بازی می‌کنیم و هواداران هم انتظار دارند، یک نیم‌فصل ما هیچ چیزی نداشتیم.

فرشید اسماعیلی گفت: انگار ما یتیم هستیم و هیچ کس را نداریم. سه ماه است که کسی به ما سر نمی‌زند. بعد از سه ماه که چمن باشگاه انقلاب استراحت کرده و وقتی تمرین می‌کنیم، فقط شیشه جمع می‌کنیم. هواداران فقط ۹۰ دقیقه بازی را می‌بینند. در مسجد سلیمان غذا را پرسی می‌کنند تا کمتر غذا بخوریم. زمین تمرین نداریم و هر روز یک جا هستیم.

وی تاکید کرد: اگر نمی خواهید تیم نتیجه بگیرد و فکری باشد، رک بگویید، او آنقدر مرد است که رها کند و برود. واقعا عجیب و غریب است. این تیم، استقلال است، اما امکاناتش در حد تیم ته جدولی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.