تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 12:09
کد خبر : 109130

زیاد النخاله:

اشغالگران نتوانستند بیش از ۵۰ کیلومترمربع در غزه پیشروی کنند

اشغالگران نتوانستند بیش از ۵۰ کیلومترمربع در غزه پیشروی کنند
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما در برابر روند مبادله اسیرانی هستیم که اگر تلفات و خسارات آن در عرصه جنگ نبود هرگز زیر بار آن نمی رفت.

به گزارش تیتر داغ؛ به نقل از المیادین، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت فلسطین در غزه به زانو درنخواهد آمد و تسلیم نخواهد شد و اشغالگران را به شروط سیاسی دیگری که افقهای مهمی را می گشاید، تن خواهد داد.

وی افزود: آتش بس موقت اعتراف آشکار دشمن به شکست در تحقق اهداف بود. آنها مجبور به تن دادن به توافق شدند زیرا نیروهایش در پیشروی در محورهای درگیری ناکام ماندند و نتوانستند بیش از ۵۰ کیلومترمربع پیش بروند.

النخاله گفت: حملات گسترده دشمن اسرائیلی با واکنش بیشتر مقاومت همراه بود و همین موضوع اشغالگران را مجبور به مذاکره درباره اسیرانش کرد.

وی افزود: مقاومت، اشغالگران اسرائیلی را مجبور به تن دادن به عملیات مبادله بزرگ خواهد کرد که شامل آزادی همه اسیران تحت عناوین همه اسیران در برابر همه اسیران خواهد بود.

النخاله گفت: مقاومت، اشغالگران را به بازسازی وشروط سیاسی دیگری مجبور خواهد کرد و افق های مهمی برای ملت و آزادی ما با وجود جنایات گسترده، خواهد گشود. اشغالگران اسرائیلی پس از چند روز آتش بس دست از تجاوز برنخواهند داشت و انتظار می رود که نبردی خونین تر و همراه با جنایات بیشتر باشد.

دبیر کل جنبش جهاداسلامی فلسطین ادامه داد: حمله اشغالگران به غزه تنها واکنشی به اقدام مقاومت در هفتم اکتبر گذشته که زلزله ایجاد کرد، نبود بلکه مرتبط به جغرافیای سیاسی خاورمیانه طبق دیدگاه رئیس جمهور آمریکا بود.

وی بیان کرد: رزمندگان جهاد اسلامی به رویارویی با اشغالگران پرداخته و ضربات مهلکی به آنها وارد و شهرک نشینان را مجبور به ترک شهرکهای خود کردند. به کسانی که از حاکمیت غزه بعد از جنگ سخن می‌گویند، می‌گویم که این مسخره‌بازی‌ها را کنار بگذارید و به فکر دفاع از ملت خود باشید که این تنها راه آزادی است. باز تاکید می‌کنم که ما تسلیم نخواهیم شد و به مبارزه ادامه می‌دهیم و این گزینه‌ای است که امروز بیش از هر وقت دیگری به آن پایبندیم.

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما در برابر روند مبادله اسیرانی هستیم که اگر تلفات و خسارات آن در عرصه جنگ نبود هرگز زیر بار آن نمی رفت.

وی افزود: باید از برادران در حزب الله لبنان که در جنگ همراه ما شرکت کردند و نیز مقاومت عراق و نیز سوریه و یمن نام ببرم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: اهداف که دشمنی برای خود تعیین کرده بود شامل نابودی مقاومت همچنان به قوت خود باقی است و ما باید به جنگ برای درهم شکستن دشمن و اهداف آن ادامه دهیم.

النخاله بیان کرد: دشمن به تجاوزات خود به شکل وحشیانه و ددمنشانه تر ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: بقیه اسیران دشمن از افسران و نظامیان بدون آزادی کل اسیران ما رنگ آزادی را نخواهند دید. ما دشمن را مجبور به عملیات مبادله بزرگ که همه اسیرانمان را شامل شود، خواهیم کرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.