تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 13:20
کد خبر : 106164

سرهنگ طرهانی خبرداد؛

اعتراف مأمور قلابی

اعتراف مأمور قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مأمور قلابی که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: مهرماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شمس آباد شهرستان ری توسط فردی رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در چهاردهم مهر ماه مخفیگاه متهم را نیز در شمس آباد ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از مخفیگاه وی کشف شده است، گفت: متهم ۳۰ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۳ فقره سرقت در پوشش مأمور پلیس در آن محدوده اعتراف کرده که جهت شناسایی مالباختگان تحت نظر قرار گرفته است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.