تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 - 10:41
کد خبر : 99336

سرهنگ گودرزی خبر داد:

اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو

اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مأموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده اتوبان یادگار امام تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید که راننده آن به همراه یک سرنشین به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، پلاک خودروی پراید به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد ادامه داد: مأموران لاستیک خودرو متهم را هدف گلوله قرار دادند و پس از شلیک پلیس به لاستیک خودرو، خودروی پراید با جدول برخورد نموده و متوقف گردید که راننده آن از ناحیه سینه مصدوم شد و به بیمارستان منتقل شد اما سرنشین موفق به فرار شد.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: از صندوق عقب خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۲ دستگاه باند، ۳ عدد ضبط، ۱ عدد جک و چراغ همگی سرقتی مجموعاً به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۱۵ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم ۳۵ ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.