تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 10:18
کد خبر : 110577

امروز آغاز می‌شود؛

اعتصاب سراسری خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل مقر وزارت جنگ

اعتصاب سراسری خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل مقر وزارت جنگ

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه از امروز اعتصاب عمومی خود را در برابر مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو آغاز می کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کردند که از امروز دوشنبه اعتصاب فراگیری را در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی آغاز می‌کنند تا تلاش‌ها برای آزادی فرزندان آنها از سر گرفته شود.

در همین رابطه پایگاه خبری الجزیره نیز گزارش داد که دیروز نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست یک مسیر مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را به مدت ۲۴۱ ثانیه به نشانه ۲۴۱ اسیر صهیونیستی در نزد نیروهای حماس مسدود کردند. این اتفاق در تظاهرات اعتراضی گسترده‌ای بود که عصر دیروز در نزدیکی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با اهتزاز پلاکاردهایی خواستار آزادی افراد خانواده خود شدند.

در روز شنبه نیز صدها تن از صهیونیست‌ها و خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تظاهرات مشابه خواستار طرح فوری برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.

تحرکات خانواده‌های اسرای صهیونیست از زمانی افزایش پیدا کرده که جمعه گذشته سه نفر از این اسرا در عملیات ارتش رژیم صهیونیستی که به ظاهر برای آزادی اسرا در منطقه الشجاعیه واقع در شرق نوار غزه ترتیب داده شده بود، به اشتباه به دست نظامیان صهیونیستی به هلاکت رسیدند. ارتش همچنین روز شنبه نیز از کشته شدن یکی از اسرای خود در نوار غزه خبر داد.

بنا بر آمار غیر رسمی نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه همچنان بیش از ۱۳۵ اسیر صهیونیست در اختیار دارند و اعلام کرده‌اند که جز با آتش‌بس کامل زمینه مذاکرات برای تبادل اسرا فراهم نخواهد شد، این در حالی است که رژیم صهیونیستی در نتیجه فشارهای داخلی همواره تلاش دارد خود را آماده مذاکرات برای تبادل اسرا نشان دهد، اما از آتش‌بس در غزه سخنی به میان نمی‌آورد.

پیش از این و در جریان آتش‌بس موقت در نوار غزه دهها اسیر زن و کودک فلسطینی در تبادل با تعدادی از اسرای زن و کودک صهیونیستی در غزه آزاد شدند.

منبع: پایگاه خبری المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.